Onko loimaalla monessa talossa kielletty parvekkeella tupakointi. Asunnoissa yleensä ei saa polttaa, ainakaan jos olet vuokralla. Mut missä sit polttaa nee ketkä tupakoi, tietenkin se savu nousee ylöspäin toisille parvekkeille
Tupakointikielto
14
885
Vastaukset
- Anonyymi
En oo kuullu ensimmäisestäkään ... Muuta rivitaloon valittaja
- Anonyymi
Ei, en minä ole se valittaja vaan kysyin toisten mielipidettä kun kuulin tälläisen tapahtuneen talossa jossa asun. Mun mielestä täytyy saada tupakoida parvekkeella, siellä olen nähnyt muissakin taloissa sauhuteltavan
- Anonyymi
Lista kielletyistä asioista voisi olla loputon.
- Anonyymi
Loimaalla on 1 talo missä ei saa polttaa.
- Anonyymi
Tupakointi on ala-arvoinen tapa!Tupakoija ei voi moittia narkomaaneja,eikä alkoholisteja,koska itsekkin on tarpeeton kuluerä yhteiskunnalle!
- Anonyymi
Niinpä. Vuosikaudet kun polttaa menee hampaat kamala ks ja keuhkot ja jos lopetat saat keuhkoahtauman ja sit sävasta pulassa oot. Näin on nyt muutamalle käynyt
- Anonyymi
Yleisissä tiloissa ei missään saa polttaa. Omassa vuokra-asunnossaan jos naapurit eivät valita. Ällöttävä tapa, itse valitan heti jos sattuu tupakoitsija muuttamaan viereen, savu tulee tuulettimen kautta omaan asuntooni. Pihalle vaan polttamaan kaikki tupakoitsijat, ja niin kuin Salossa, ei tupakointia 8 metriä lähempänä asutusta.
- Anonyymi
Tästä on kansalaisaloite kansalaisaloite.fi osoitteessa, käykää siellä allekirjoittamassa.
- Anonyymi
Käyn sitten, jos Lajijasuris käy myös?!
- Anonyymi
Ei nykyään sisätiloissa saa polttaa. Jos asunnot tulevat myyntiin, arvo laskee huomattavasti ja kiinnostus lopahtaa, jos huusholli haisevat tupakalle.
- Anonyymi
Niinpä ja se otsikointi vasta kallista on eikä välttämättä siltikään saa sitä hajua pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja se otsikointi vasta kallista on eikä välttämättä siltikään saa sitä hajua pois
Saakelin tabletti muutti sanan matkalla tarkoitin otsonointi
- Anonyymi
Kun joku tupakoi oman asunnon tai vuokra-asuntoa parvekkeella ja joku valittaa niin pystyykö sen kieltämään jos asunnon omistaja ei oo antanut kieltoo. Ja taloa ei ole haettu tupakoimattomals
- Anonyymi
Minusta kannattaisi ihan asiallisesti jutella ko. tupakoitsijan kanssa asiasta. Naapurisopu on kuitenkin suurimmalle osalle tärkeämpää. Voihan olla, että tupakoitsija itse ei ole tullut ajatelleeksi asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747