kymco agility

jaketzi

minkälainen peli on toi kymco agility hinta on aika halpa ja on tyylikäs mutta voiko ajaa yhtään maastossa vai onko täys kaupunki peli

6

2270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkönen

Tänään kävin emännälle tuollaisen ostamassa, tosin saan sen vasta maanantaina, kun se saadaan rekisteröityä. Vaikutti pikaisen tutkiskelun jälkeen siltä, että voi kulkea edes jotenkuten huonommallakin tiellä, kun on 12" ja suht leveät renkaat.

• asiantuntijaa

sopii mutta ne renkaat on katurenkaat että voi käydä sutimaan aika nätisti maastossa

• Nimetön

kertokaa mulle nyt että miten tota pelii saa piristettyy ainaki 65km/h 50 ajetaan pihalla ei teillä.

• donaldo
        Nimetön kirjoitti:

kertokaa mulle nyt että miten tota pelii saa piristettyy ainaki 65km/h 50 ajetaan pihalla ei teillä.

mun tietääkseni agilityssä on prikat variaattorissa ja cdi-boksissa kierrostenrajotin. ne kun hoitelet ni kyllä sen 60 pitäs kulkee.

• kymcottaja

ite ostin viikko sitten agilityn ja olen ajanut paljon mökkitiellä ja soveltuu sinnekin hyvin

• Karpo

Mikä johto oikein pitää ettei cdi boksi rajoita kierroksia, tänään etsittiin kavereiden kanssa mutta
        ei mitään löydy?? ja missä johto sijaitsee jos tiedätte?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe