Kuusamon karhut

Anonyymi

Kuinka tämä Kuusamon mies saa pitää sirkus karhujaan ilman että kukaan älähtää asiasta. Ei sirkuksissa saa enää pitää eläimiä ja mikä muu tuo on kuin hänen henkilökohtainen harrastussirkus. Karhu heiluttaa päätää, on kuulema stressiä, kyllä se on aina aikaisemmin luokiteltu yhdeksi tyypillisimmistä häkkieläinen oireeksi. Olen joskus vuosia sitten siellä käynyt enkä pitänyt yhtään näkemästäni, nyt mies vielä alkanut rahastaa hommalla. Hävytöntä ja hävytöntä että ei asiaan puututa. Kuinka on annettu lupa jollekin yksityiselle pitää vankeudessa villieläimiä.

10

213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulo tulee äkkiä karkuun 🤣 siinä äijässä on jotain vastenmielistä ja karhutkin sen vaistoaa .

• Anonyymi

jumalan siunausta sauli mielisairaana oli tämän puolella 😠

• Anonyymi

Luulin että tuo on sellainen löytöeläntalo, mutta siellä on taidettu tuottaa karhuja lisää vankeuteen.

• Anonyymi

Kyllä lääninelukka homman hoitaa

• Anonyymi

Veri jo valuu

• Anonyymi

Kaikki yrittäjyys ajettava loppuun ja kaikki sossuun

• Anonyymi

Avi on tehnyt ratkaisun. Olisikin ollut ihme jollei jotain tämän kaltaista olisi jossain vaiheessa tullut esille? Tässä on taas kysymys eläinten oikeuden mukaisestä kohtelusta. Se on muistutus kaikille.

• Anonyymi

Taas paskanokkalössi rätkyttää persettään, että kun rahastaa karhuilla. Ette jumaliste tajua, mitkä kulut niistä on aitojen korjauksineen ja muine moninaisi touhuineen.
      Pienestä eläkkeestäänkö isännän pitäisi kaikki kulut maksaa. Sulo käy marjametsissä karhujen kanssa, karhujen ollessa täysin vapaana, ja ne seuraavat häntä omasta halustaan. Sehän kertoo siitä, että niillä on hyvät olot, mutta vihreät paskanokat ei sellaisesta tykkää, ja mikä helevetin arvo heidän tykkäämisellä oikein on, kun itse eivät lenkitä edes kissaansa eivätkä marsujaan.
      Sulo Karjalaisen pitäisi laittaa kyltti tien varteen ja siihen teksti, että VIHREILTÄ PÄÄSY KIELLETTY KARHUJEN HYÖKKÄYKSEN UHALLA !

• Anonyymi

Luontoon karhu kuuluu.

• Anonyymi

Minnekkä vihreät ja muut kuspäät. Siperiaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5959
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5463
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3084
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2464
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2317
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1711
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    Aihe