Onko kenelläkään Capaital talouspelin ohjeet??? Please!!!
CAPITAL TALOUSPELI, ohjeet hukassa...
14
2471
Vastaukset
- sannauni
Moi hilma! Mulla on ne ohjeet. Jos vielä kiinnostaa, niin kirjoita! voit antaa suoraan sp-osoitteen tai esim ISQ-numerosi, johon lähetän nämä ohjeet (skannauskopion).
Terveisin- hilma
Valitettavasti ehdimme heittää pelin pois :(
Kiitos kuitenkin!!! - jupe124
voisikko lähettää mun sähkäriin ton capital talouspelin ohjeen jos se sulla viel on..??
- JaneSea
jupe124 kirjoitti:
voisikko lähettää mun sähkäriin ton capital talouspelin ohjeen jos se sulla viel on..??
tietysti!
- sannauni
jupe124 kirjoitti:
(edellinen vastaus oli mun)
Tarvitsen vain sun sähkärin. - jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mun sähköposti on jupe115@netti.fi
tää on mun toinen käyttäjä unohin toisen saliksen.. - jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.en sittekään unohtanu sen toisen salista... =) katoin vaan vähä väärin..
- jupe124
JaneSea kirjoitti:
tietysti!
lähetä se mun toiseen sähköpostiin joka on jupe123@gmail.com
- jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mun sähköposti on jupe123@gmail.com
- jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mikset lähetä sitä ohjetta??!?!!?!?!?!?!?!?
- Tiiafriman90
Mä myös tarvitsen ne? Voi laittaa osotteeseen tiia.friman90@gmail.com
- Lautapeli
En tiiä saitko jo joltai muulta, mut lähetin sulle :)
- Anonyymi
Mäkin Tarvin ton capital talous pelin ohjeet..
Vaikka s postiin.. Jarkko.rinta-aho@hotmail.com - Anonyymi
Mullakin on ohjeet hukassa. Oisko kellään tai missään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061