25 kilometriä ja maksimivauhti lain mukaan 80kmh osalla pätkää. Autolla kun tuota pätkä ajaa niin keskinopeus näyttää 50kmh.
En ole missään nimessä vauhtihullu joten kovaa ei tarvitse päästä. Olen harkinnut Honda Super Cup- moottoripyörää.
125 aikuiselle työmatkalle ja joskus huviajoon?
Anonyymi
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja kauppaan pitäisi päästä.
- Anonyymi
No mikä ettei! Kevari alle ja menoksi, hauska sillä on päästellä.
- Anonyymi
Mukava kevarillakin on päästellä. Nuo nykyiset vain on niin pienitehoisia että saattaa tulla äitiä ikävä jos on vähänkään painavampi kuski. Hyytyy ylämäkeen ja vastatuuleen. Itse olen haaveillut kauppa- ja kaupunkimopoksi jotain 250-350 -kuutioista. Pidemmille matkoille on ennestään tonninen matkapyörä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747