Hän haluaa määrätä kukkapenkkien sisällön. Kertoo mitä kukkaa laitetaan minnekin. Nyysää joka penkin läpi ja ilmoittaa kysymättä mielipiteensä siitä, mitä sinne kannattaa laittaa. Hän tietää KAIKEN paremmin kuin minä, osaa KAIKEN paremmin ja on kaikesta perillä PAREMMIN.. arvatkaa kiinnostaako olla tekemisis?
Ja jos tää kaiken tietäminen rajoittuis kukkapenkkiin, niin se vielä menisi. Muutenkin hän TIETÄÄ jumalauta kaiken kaikesta. Aina. Eikä mies saa sanottua meidän yhdessä sovittuja anopille. Ei etu, eikä jälkikäteen.
Anoppi kukkapenkkien vartijana
3
988
Vastaukset
- Anonyymi
Tähänkin pätee vanha sääntö voit nyökytellen kuunnella mutta teet itse omat päätökset mitä kukkapenkkiin laitat. Kun sitten papatus alkaa vääristä kukista toteat kylmän rauhallisesti että miehesi kanssa valitsimme nämä kauniit taimet tms.
- Anonyymi
Etkö ole kuullut ”Teflonkuulosta”?
Se tarkoittaa: yhdestä korvasta sisään, toisesta ulos, mitään jäämättä muistiin.
Ota käyttöön, rauha ja sopu säilyy. Takaan sen!
Tiedät aivan tarkkaan että toisen rallattelu on vain rallattelua. Ts. Ei vakavasti otettavaa. - Anonyymi
Olen kuullut, mutta en usko.. sopu säilyy varmimmin kun en ole lainkaan tekemisissä. Takaan sen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820