Mikäs ihmeen mesta se oikein on? Eilen illalla sieltä kuului järkyttävää basson rämpytystä joka kantautui aina Akkoisiin asti.
Nyynäisten Wintti
4
3528
Vastaukset
- Anonyymi
Se on juhlatila jossa voi pitää mitä ihmeellimpiä bileitä. Eilen taisi olla jotain ylioppilasjuhlia siellä.
- Anonyymi
Aika arvokas paikka pitää juhlia. Ei mulla ainakaan oon varaa sellaiseen turhuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika arvokas paikka pitää juhlia. Ei mulla ainakaan oon varaa sellaiseen turhuuteen.
Ei sinne kuule köyhät mene todellakaan vaan rikkaat hääparit siellä viettävät unohtumattomia iltoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinne kuule köyhät mene todellakaan vaan rikkaat hääparit siellä viettävät unohtumattomia iltoja.
Aivan uskomattoman kallis paikka se on pitää juhlia. Mulla menisi siihen kolmen kuukauden palkka että saisin yhden illan siellä juhlia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757