Kun pyrkii selittämään, mitä tieteellisellä menetelmällä on saatu selville maailman käyttäytymisestä tai henkilöiden ajattelusta KESKIMÄÄRIN tai JAKUMANA, palstafeministien yleisin vastaväite kuuluu: ei koske minua. koska en ole keskimääräinen, vaan minä olen minä.
AINOA merkittävä asia palstafeministille on, miten hän ITSE tuntee toimivansa ja ajattelevansa. Tieteellinen tieto ei ole kiinnostava, vain oma itse.
Tällainen uskonkappale nollaa KAIKEN tieteellisen tiedon ja tutkimuksen. 🌹👀
Palstafeminismin uskonkappale: maailma pyörii minun ympärilläni
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisten maailma pyörii oman navan ja navan alusen ympärillä. Näin se on, on ollut, ja tulee olemaan.
- Anonyymi
Kyllä, jokaisen yksilön oma elämä pyörii hänen itsensä ympärillä, tavalla tai toisella. Tuosta ei pääse yli eikä ympäri.
- Anonyymi
Tähjdet pyörivät ymäprilllä jamaapallo pysyy paikoilllaan niinkö?
- Anonyymi
Minun pitäisdi kai mennä nukkumssn ennen aamun tuloa.... huulirasvat, aika hyvää joo ja tyttöjen kanssa höpötykset, oikeasti niin pitäisi kai.
- Anonyymi
Taitaa olla enemmän sinun oma uskonkappaleesi. Aloituksistasi päätellen uskot hyvin vakaasti maailman pyörivän sinun aivojesi ympärillä.
- Anonyymi
OIisi tytöille joku aika hauska juttu; huulirasat, erilaiset huulirasvat, mutta niiin itselläni vähän vaakacewmpia jutttuja mutta siltikin käytän huulirascoja.
- Anonyymi
Sinä ainakin pyörit mielikuvitusfeminismisi ympärillä, näet varmaan siitä uniakin. Vaikka oikeastihan kohdistat vain kokemasi naisvihan feministeihin, jotka sinun päässäsi ovat kaikki naisia. Naisvihallehan on tyypillistä, että on sitten ne "oikeat" naiset, jotka toimii kuten naisvihaaja haluaa.
- Anonyymi
Ja sinulle kaikki kritiikki on naisvihaa. Puheistasi päätellen lähin idolisi on Marin?
Normaali nainen ei tunne vihaa ja hän arvostaa tasa-arvoa. Juuri sitä kaikkea mikä ei teidän arvoihin kuulu.
- Anonyymi
Jos yrittäisi oikein kobvsastikin nukkkus, js joku huulipunspuikko bsin pyötii mirlrdä....
- Anonyymi
Kyllä feministinä itseään pitävä voi olla yhtä lailla piilotetun tai avoimen vihamielinen toisia naisia kohtaan , mutta hän ei olekaan siten oikea feministi, vaan pelkkä teeskentelijä. Minkäänlainen vihakampanjointi ei kuulu feminismin piiriin. Tai ei ainakaan pitäisi kuulua, vaikka näitä eksoottisiakin virtauksia tulee ja menee. Myöskään hierarkia-ajattelun ei luulisi olevan kovassa huudossa kun sitä on trendikästä kritisoida ja näin. Siksi seuraa johtajaa- asenne hieman huvittaa ja kiusaannuttaa jos sellaista havaitsee
- Anonyymi
Mutta jos vaikka diggaa sellaisista kulttimaisista asetelmista missä ei uskalleta liikkua tai hengittää suuntaan eikä toiseen ennen kuin joku ylipapitar kertoo, että missä linjat kulkee ja omissa pienissä ympyröissä on tietyt ketä peesailla ja palvoa.
- Anonyymi
Yksilön kohdallahan oleellisinta on juuri hänen oma ajattelunsa ja toimintansa ja muiden yksilöiden ajattelu ja toiminta. Koko populaation keskimääräinen toiminta on yksilön kannalta varsin yhdentekevä ja abstrakti asia.
- Anonyymi
Feministi tai sovinisti, eiköhän se ajatus kulje keskimäärin samoja raiteita. Kovin vahvoja väittämiä esittelet, alkaa heittää pakkomielteen puolelle hyvä herra. Ainahan usko on kävellyt tieteen ylitse aiheesta riippumatta, muodossa tai toisessa
- Anonyymi
En näe kyllä unessa tuollaisia mutta voisi näytttää hauskallle kun joku huulipuikko, kuin antimateriaaliali torpepedo kovaa tulee, vähän yli valonnnopeutta tuo... kuin joku huulipouikko.
- Anonyymi
Feministeissä näkyy vihan lisäksi piilevän myös taipumus narsismiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154