Palstafeminismin uskonkappale: maailma pyörii minun ympärilläni

Kun pyrkii selittämään, mitä tieteellisellä menetelmällä on saatu selville maailman käyttäytymisestä tai henkilöiden ajattelusta KESKIMÄÄRIN tai JAKUMANA, palstafeministien yleisin vastaväite kuuluu: ei koske minua. koska en ole keskimääräinen, vaan minä olen minä.

AINOA merkittävä asia palstafeministille on, miten hän ITSE tuntee toimivansa ja ajattelevansa. Tieteellinen tieto ei ole kiinnostava, vain oma itse.

Tällainen uskonkappale nollaa KAIKEN tieteellisen tiedon ja tutkimuksen. 🌹👀

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmisten maailma pyörii oman navan ja navan alusen ympärillä. Näin se on, on ollut, ja tulee olemaan.

• Anonyymi

Kyllä, jokaisen yksilön oma elämä pyörii hänen itsensä ympärillä, tavalla tai toisella. Tuosta ei pääse yli eikä ympäri.

• Anonyymi

Tähjdet pyörivät ymäprilllä jamaapallo pysyy paikoilllaan niinkö?

• Anonyymi

Minun pitäisdi kai mennä nukkumssn ennen aamun tuloa.... huulirasvat, aika hyvää joo ja tyttöjen kanssa höpötykset, oikeasti niin pitäisi kai.

• Anonyymi

Taitaa olla enemmän sinun oma uskonkappaleesi. Aloituksistasi päätellen uskot hyvin vakaasti maailman pyörivän sinun aivojesi ympärillä.

• Anonyymi

OIisi tytöille joku aika hauska juttu; huulirasat, erilaiset huulirasvat, mutta niiin itselläni vähän vaakacewmpia jutttuja mutta siltikin käytän huulirascoja.

• Anonyymi

Sinä ainakin pyörit mielikuvitusfeminismisi ympärillä, näet varmaan siitä uniakin. Vaikka oikeastihan kohdistat vain kokemasi naisvihan feministeihin, jotka sinun päässäsi ovat kaikki naisia. Naisvihallehan on tyypillistä, että on sitten ne "oikeat" naiset, jotka toimii kuten naisvihaaja haluaa.

• Anonyymi

Ja sinulle kaikki kritiikki on naisvihaa. Puheistasi päätellen lähin idolisi on Marin?
        Normaali nainen ei tunne vihaa ja hän arvostaa tasa-arvoa. Juuri sitä kaikkea mikä ei teidän arvoihin kuulu.

• Anonyymi

Jos yrittäisi oikein kobvsastikin nukkkus, js joku huulipunspuikko bsin pyötii mirlrdä....

• Anonyymi

Kyllä feministinä itseään pitävä voi olla yhtä lailla piilotetun tai avoimen vihamielinen toisia naisia kohtaan , mutta hän ei olekaan siten oikea feministi, vaan pelkkä teeskentelijä. Minkäänlainen vihakampanjointi ei kuulu feminismin piiriin. Tai ei ainakaan pitäisi kuulua, vaikka näitä eksoottisiakin virtauksia tulee ja menee. Myöskään hierarkia-ajattelun ei luulisi olevan kovassa huudossa kun sitä on trendikästä kritisoida ja näin. Siksi seuraa johtajaa- asenne hieman huvittaa ja kiusaannuttaa jos sellaista havaitsee

• Anonyymi

Mutta jos vaikka diggaa sellaisista kulttimaisista asetelmista missä ei uskalleta liikkua tai hengittää suuntaan eikä toiseen ennen kuin joku ylipapitar kertoo, että missä linjat kulkee ja omissa pienissä ympyröissä on tietyt ketä peesailla ja palvoa.

• Anonyymi

Yksilön kohdallahan oleellisinta on juuri hänen oma ajattelunsa ja toimintansa ja muiden yksilöiden ajattelu ja toiminta. Koko populaation keskimääräinen toiminta on yksilön kannalta varsin yhdentekevä ja abstrakti asia.

• Anonyymi

Feministi tai sovinisti, eiköhän se ajatus kulje keskimäärin samoja raiteita. Kovin vahvoja väittämiä esittelet, alkaa heittää pakkomielteen puolelle hyvä herra. Ainahan usko on kävellyt tieteen ylitse aiheesta riippumatta, muodossa tai toisessa

• Anonyymi

En näe kyllä unessa tuollaisia mutta voisi näytttää hauskallle kun joku huulipuikko, kuin antimateriaaliali torpepedo kovaa tulee, vähän yli valonnnopeutta tuo... kuin joku huulipouikko.

• Anonyymi

Feministeissä näkyy vihan lisäksi piilevän myös taipumus narsismiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe