Sekosin naapurin vanhemmalle.

Anonyymi

Jälleen kerran naapurin lapsi häiriköi. Tällä kertaa kun tulin kotiin niin roikkui mun lasten pyörissä jotka telineessä. Ei oo eka kerta kun näin. Alle kk sitten roikkui meidän takapihan aidassa, luultavammin härkkiikseen koiria jotka katselivat ikkunasta. Käy potkimassa meidän ovea. Viime vuonna oikeen uhkas koiria kun tulin lenkiltä, että käy niiden kimppuun. Käyttäyty uhkaavasti mistä mun isot koirat, toinen oli viä pentu niin ois saattanu saada lapsi pelon. Oon joka kerta sanonu vanhemmille ja "he keskustelevat asiasta“. Juu tosi hyvin keskustelut tehoaa. Tänään meni kuppi nurin ja huusin oikeen äidille kun taas sano "että keskustellaan" ja totesin että kenenkään tavaroihin ei kosketa, että se ostaa uudet pyörät jos hajoo. Sanoin että en enää sano teille vaan laitan joka kerta isännöitsijälle viestiä häiriköinnistä. Lapsi alkoi itkeen ja äiti syyllisti mua asiasta.

Oon kuulemma hullu ja kävisin kiinni jos hän sais mun lapset itkeen. Harmikseen ei tiiä kuinka saatanan hullu oon ollu nuorempana. Totesin vaan että voidaan koittaa miten käy.

8

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja huom. Lapsessa ei oo mun mielestä mitään vikaa. Vanhemmuudesta on. Mutta hämmentävintä on että vanhin lapsista osaa käyttäytyä hyvinkin mallikkaasti.

• Anonyymi

Jos haluat olla vittumainen niin tee lastensuojeluilmoitus

• Anonyymi

Kyllä ne nyt usko. Meilläkin oli täällä sellanen lapsiremppa, että oksat pois. Kaikki inhosivat. Nyt ovat poissa luojan kiitos.

• Anonyymi

Noniin, hautasin naapurin takapihalleni, asia on nyt hoidettu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Muutama vuosi sitten taloyhtiössä yhden naapuriperheen lapset pimpottivat toistuvasti ovikelloa.

Kiinnitin artikkelin aulan seinälle:

"Ovikelloleikki sai ikävän lopun. Mies löi poikaa nyrkillä, kuristi molemmin käsin kurkusta, potki ja heitti lapsen heiluriliikkeellä päänsä yli asvalttiin. Hän vei pojan asuntoonsa ja löi vielä poikaa kasvoihin ja piti poikaa lattialla polvitaipeiden alla niin, ettei poika päässyt pakenemaan asunnosta."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000562208.html

Jyväskyläläinen perhe muutti tämän jälkeen paniikkipsykoosissa karkuun.

Valvoja on poistanut viestin 65 kertaa. Valvoja ilmeisesti pakkopyllytetty heiluriliikkeellä lapsena pelleilyn seurauksena vai onko valvojan omia lapsia naapuri opettanut? Voisiko jopa olla se saman vassariperhe, joka muutti pakoon? Mistä pakonomainen mt ongelma poistattaa toistuvasti viestiä? Joku syyhän siihen on luonnollisesti oltava.

Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6984
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6404
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3494
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2980
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2066
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1937
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1797
    Aihe