https://soundcloud.com/antennilaakso/henkisyyden-polku , Sepon haastattelu ohjelman loppupuolella. Ohjelmakuvaus kyseiseltä sivulta alla
Henkisyys - mitä se on? Olemme jälleen mittavan kattotermin äärellä jonka alle mahtuu kaikenlaista energiahoidoista manifestointiin aina sielunvaelluksesta syvään meditaatioon.
Henkisyyden määritelmä on yhtä moninainen kuin sen määrittelijätkin, mutta yleisellä tasolla voidaan puhua palosta ymmärtää syvemmin niin itseään, sielunsa tasoja kuin ympäröivää maailmankaikkeuttakin.
Kaikilla meistä juontajista polkumme henkisyyteen on muodostunut täysin erilaisista kulmista. Siksi aiheen purkaminen sai aikaan perinteisen levottoman, mutta myös hedelmällisen keskustelun. Palattiin juurille pohtimaan psyykeen hyvinvointia, kriisien merkitystä sekä sitä miltä Tarot-kortit tuoksuvat - kirjastolta vaiko sen hoitajalta?
Lähetyksessä tehdään myös livenä Tarot luenta, jossa selviää millaisia alitajuisia visioita juontajilla on ohjelmansa tulevaisuuden suhteen.
Asiantuntijahaastattelussa on tunnettu ammattiastrologi Seppo Tanhua jolta saamme kuulla miten hän päätyi astrologiksi omalle paikalleen ja kuinka tarkkoja syntymäkartat ovat.
Astrologi Seppo Tanhua haastattelussa radiossa
Anonyymi
2
659
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kaikille kun olen saanut valtavasti tukea musiikki koulussa ja olen todella onnellinen kun olen saanut lukea ja kirjoittaa astrologia ja Seppo tanhua
- Anonyymi
Kuka on pyhä Susanna ja historia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576977Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664564Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1403286- 1592364
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1731641Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391415Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?351229