Punaiset hiukset ja vaaleat farkut sopii yhteen.
Myllykoski ostari
12
191
Vastaukset
- Anonyymi
Niin sopii. Hyvä värisilmä. 😊
- Anonyymi
Minä päivänä näit mut? Tunnistin itseni tuosta, mulla punaset hiukset ja vaaleet farkut kun kävin ostarissa:)
- Anonyymi
Keskiviikko noin viiden aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikko noin viiden aikaan.
Se olin juuri minä! Miten sinuun saisi yhteyden?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olin juuri minä! Miten sinuun saisi yhteyden?:)
Kilsan päässä ostarilta on risteys joka on sinulle tuttu,,näin sut siellä talvella kun ajelin duunipakulla,,eli asustelet,,noh siellä päin : ) koskas sopisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilsan päässä ostarilta on risteys joka on sinulle tuttu,,näin sut siellä talvella kun ajelin duunipakulla,,eli asustelet,,noh siellä päin : ) koskas sopisi?
Vaikka ylihuomenna! Tuu siihen risteykseen klo 12, ootan siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ylihuomenna! Tuu siihen risteykseen klo 12, ootan siellä.
Eli sunnuntaina,,olen siellä🤟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä olla käymässäkin. Jos näet jonkun henkilön peräti kahdesti samassa paikassa ei se tarkoita että hän asuu siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sunnuntaina,,olen siellä🤟
Ei näkynyt🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkynyt🤔
No niin vähän arvelinkin.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkynyt🤔
Sitten ei muuta kuin uutta kalastamaan!
- Anonyymi
Silja Euroopalla 6.6 Tallinan laivalla
Nimesi oli Aulis Vietimme yhdessä aikaa. Kerroit asuvasi Kulosaaressa. Minä Porvoossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725558Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne241262Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988