suunnilleen tulisi hintaa muutolle 500 km:n päähän? Mikä olisi edullinen muuttofirma?
Osaako joku sanoa, paljonko
8
199
Vastaukset
- Anonyymi
Vaasasta siis olisi tarkoitus muuttaa.0
- Anonyymi
Myös tavaroiden määrä vaikuttaa.
Jollekin mahtuu 1-2 huoneen asunnon tavarat kuomukärryyn kaikki ja henkilöautoon helposti. - Anonyymi
Paljonko tavaraa muutetaan, pakkaatko itse vai yritys, jne. vaikuttavat matkan lisäksi hintaan. Tee lista tavaroista ja haluamastasi palveluista. Ota tarjous parilta firmalta. Firmoista saa tietoa netistä ja paikalliselta KTK:lta. Itse olen käyttänyt viimeaikoina Niemeä.
- Anonyymi
Niillä on tuntiveloitus. Siinä säästää jos vie tavarat valmiiksi pihalle odottamaan.
- Anonyymi
"Läske muuttosi"
Ai pitää läskeä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Läske muuttosi"
Ai pitää läskeä?Aika hyvä...
- Anonyymi
Jos muutat ykkösestä, noin 800 euroa, jos teet muuttokilpailutuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747