Riittääkö Windows virustorjunta vai pitääkö hankkia esim. Norton tai F-Secure lisäksi?
Viruystorjunta
19
157
Vastaukset
- Anonyymi
Defenteristä ei ole kuin saastuttaan Windows, mutta Windows 0-Päivä reijiltä ei mikään virustorjunta suojaa!
- Anonyymi
Windowsia ei voi suojata millään!
- Anonyymi
Näin tekee.
- Anonyymi
Riittää. Muut varsinkin maksulliset ovat huijausta ja turhia.
- Anonyymi
Ei riittä!
- Anonyymi
Heh! Defenteristä ei ole kuin saastuttaan Windows, mutta Windows 0-Päivä reijiltä ei mikään virustorjunta suojaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riittä!
riittää vallan mainiosti:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh! Defenteristä ei ole kuin saastuttaan Windows, mutta Windows 0-Päivä reijiltä ei mikään virustorjunta suojaa!
Noin se asia on!
- Anonyymi
Riippuu siitä mihin sen pitäisi riittää.
- Anonyymi
Ei dodellakaan riitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei dodellakaan riitä!
Minulle riittää kun en hanki koneelle mitään viruksia, en edes tarvitse tuota defenderiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle riittää kun en hanki koneelle mitään viruksia, en edes tarvitse tuota defenderiä.
Ei niitä hankita, ne tulee sinne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkin on windowsissa tli 20 haavoittuvuutta, joilta mikää ohjelma ei suojaa! Ja niihin hyökätään kokoajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minulle tullut.
- Anonyymi
Mikään ei windowstapauksessa riitä!
- Anonyymi
Minulla on kotimainen jossa total kaikkine lisineen ja toimii vpn on hyvä siinä ja salasanojen hallinta ohjelma. Suosittelen.
- Anonyymi
Se vasta huijausta onkin
- Anonyymi
VPN ei ole suojaus! Windowsia ei voi suojata millään!
- Anonyymi
No pitää hankkia jos windowsissa meinaa tahkota!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666