tuli niin paha olo tästä palstasta. Miksi käyn samalla palstalla kuin ihmiset, joiden kanssa en missään tilanteessa olisi tekemisissä vapaaehtoisesti irl? Koska rakastan asua eikä muuta yhteyttä ole. Uskon sun täällä olleen rakas.
En saa unta
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän että sulla on paha olo tilanteestani. Se on tässä tapauksessa ymmärrettävää.
- Anonyymi
Tilanteestasi? Sinun tilanteestasi? Ei vaan palstasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanteestasi? Sinun tilanteestasi? Ei vaan palstasta.
Palstasta en siis puhu, vaan tilanteestani oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasta en siis puhu, vaan tilanteestani oikeassa elämässä.
Ymmärsin sen mutta paha oloni johtuu nyt palstasta, niinhän aloitukseen laitoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin sen mutta paha oloni johtuu nyt palstasta, niinhän aloitukseen laitoin.
Johtuu myös palstasta, mutta todellisuudessa oikeasta elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu myös palstasta, mutta todellisuudessa oikeasta elämästä.
En kävisi palstalla ilman oikean elämän tapahtumia. Hän on oikeassa elämässä ja hänen takiaan tänne eksyin. Ei palsta ole erillinen asia, tänne kirjoitetaan irljuttuja. Tänään paha olo tuli täältä. Tulin tänne rakastuneena ja nyt voin todella huonosti ja poistun. Öitä.
- Anonyymi
Moni pitää sellaisesta elämästä.
- Anonyymi
Minä en pidä yhtään. Olen niin vihainen nyt tälle palstalle ja näille ihmisille, jotka käyvät täällä huvittamassa itseään nälvimällä muita. Oksetus koko paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pidä yhtään. Olen niin vihainen nyt tälle palstalle ja näille ihmisille, jotka käyvät täällä huvittamassa itseään nälvimällä muita. Oksetus koko paikka.
Minä olen ollut jo vuosia todella väsynyt siihen, mitä palstan ulkopuolella tapahtuu. Moni viime vuosi olisi saanut jäädä kokematta. Mulle on ihan sama kärsiikö joku ja miksi elämässään, mutta minun tehtäväni ei ole auttaa yhtään ketään sellaista josta en pidä ja kaikki paljon itseäni nuoremmat ovat sellaisia.
- Anonyymi
Sinun on pakko olla psyköpaatti. Meni pari tuntia ennenkuin tajusin mitä sinä teet. Enkä tunne sinua, älä sitä kuvittele. Puhun nyt palstateksteistäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut jo vuosia todella väsynyt siihen, mitä palstan ulkopuolella tapahtuu. Moni viime vuosi olisi saanut jäädä kokematta. Mulle on ihan sama kärsiikö joku ja miksi elämässään, mutta minun tehtäväni ei ole auttaa yhtään ketään sellaista josta en pidä ja kaikki paljon itseäni nuoremmat ovat sellaisia.
Olet sekaisin. Lähden nyt pois. En tunne sinua enkä ymmärrä mistä puhut.
- Anonyymi
Olet täällä addiktiosi vuoksi. Kysy kunnaltasi mielenterveyspalveluja hoitamaan pahaa oloasi.
- Anonyymi
Miksi kysyisin, jos on aina yksin ja kärsii siitä niin se ei ole hyväksi kenellekkään.
- Anonyymi
Minulla on työterveyshuolto yksityisellä, eli enköhän saa sieltä laadukkaammat hoidot sitten jos tarvetta on. Sinunlaiseen psyköön en halua toisten törmätä. Läheisesti varmasti joutuu tukeutumaan sinne kunnallisten puoleen aika usein? Vai joko ne kaikki teki itsarit että pääsi sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyisin, jos on aina yksin ja kärsii siitä niin se ei ole hyväksi kenellekkään.
Tämä ei ole aloittajan vastaus. Taitaa tuo psykö vastailla itse nyt itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on työterveyshuolto yksityisellä, eli enköhän saa sieltä laadukkaammat hoidot sitten jos tarvetta on. Sinunlaiseen psyköön en halua toisten törmätä. Läheisesti varmasti joutuu tukeutumaan sinne kunnallisten puoleen aika usein? Vai joko ne kaikki teki itsarit että pääsi sinusta?
Ei tarvitse, mutta uskon että mut haluat nähdä elävänä, on tullut täytenä yllätyksenä, että yllättäen joudun taistelemaan, elämästä ja kuolemasta, siis ihan järkyttävää, mutta tunnen että en ole kuolemassa, elämä olisi vielä edessä, sain kuulla siis että mulla olisi kaksi ja kolme viikkoa elinaikaa, se kyllä sai ymmärtämään että haluan elää, mulla on elämän halua, ja vuosia vielä edessä, ja kokea vielä asioita, ja olla sun kanssa loppuelämän.
- Anonyymi
Joo. Täällä ei kannata käydä jos muut pääsee ihon alle helposti. Ihmiset on julmia ja sinä olet herkkä.
- Anonyymi
Tuo se on totta. Ihmismieli on herkkä ja monesti aika kummallinenkin. 👵
- Anonyymi
Jos haluat yksityisviestintää, tiedät väylän.
"En saa unta, tuli niin paha olo tästä palstasta."
Julkisuudessa käydään jatkuvaa keskustelua, miten ihmisen alimmat piirteet, erityisesti tarve loukata, saavat täällä toteutuksensa. Vain sellaiset, jotka haluavat kiusata ja loukata, näyttävät puolustavan näitä palstoja.
Tekninen kehitys on kuitenkin tuonut 'sosiaaliset' mediat pysyvästi ihmisten kiusaksi. Kaiken kiusan keskellä toivotan sinulle hyvää jatkoa! 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154