Voiko joku kertoa vinkkejä telekinesian harjoitteluun? Mitkä asiat voi häiritä telekinesia harjoittelua? Kuinka pitkään kestää kunnes harjoittelu toimii? Oon yrittäny harjoitella jo viikon eikä mitään tulosta.
Telekinesia
Anonyymi
5
1142
Vastaukset
- Anonyymi
Se tulos ei näy viikossa eikä välttämättä edes kuukausissa ite osaan jo jotain pikku juttuja oon harjotellu ehkä 2-3 kuukautta
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla ekana vähän ilman kanssa semmosilla kevyillä asiaoilla esimerkiksi folio tai paperi ja sitte vähennät sitä ilmaa koko ajan
- Anonyymi
Asiantuntijat ovat huijareita.
- Anonyymi
Esimerkiksi päästä pieru ja sitten väitä että et päästänyt, ne jotka eivät taivu ovat vaara kyvyillesi.
- Anonyymi
Olen kuullut eräästä tyypistä, jolla on kyky hävittää pieru telekineettisesti. Hän voi päästää pierun riippumatta paikasta ja seurasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797