Laittakaapa kertoen, mitä saitte 50-vuotislahjaksi, keneltä, ja oliko lahja mieluinen? Itsellä viisikymppiset marraskuussa. Kerron sitten minäkin, mitä tuli saatua... (Eli todennäköisesti ei mitään tai jotain, minkä lahjan antaja osti itselleen.)
Mitä saitte 50-vuotislahjaksi?
6
843
Vastaukset
- Anonyymi
Hoidin lapseni lasta poikaa koko 50v. päiväni..Kun tytär illalla tuli häntä hakemaan illalla.Heitti kirjekuoren kettiön pöytään raivosi. Huom! Raivosi :Hanna pakotti kerään sinulle 50v. lahja rahan!Häipyi pojan kanssa siitä sanomatta edes hyvää syntymäpäivää.Katsoin korttia kenen nimet oli.Yksikään heistä ei varmaan 3 vuoteen kysynyt kuinka minä voin tai soitellut mitä kuluu?Sellaisia ihania onnellisia muistoja pyöreistä vuosista Itä-Helsingissä joskskus.
- Anonyymi
En mitään kun en juhlia ole järjestänyt kuin kerran, silloin kun 40v täytin ja silloinkin vain työkaverien painostuksesta.
Muulloin olen sanonut että en juhli eikä ole kotona vastaanottoa kun olen muualla. - Anonyymi
En juhlinut. Mutta lankomieheltä sain kuitenkin Zippon joka on yhä päivittäisessä käytössä, kohta 20 v, vaikka tupakointi pitäisi lopettaa.
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa tupakointi ennen kuin tupakointi lopettaa tupakoijan.
- Anonyymi
Sain 250 euroa, jolla ostin ruokatarvikkeita sekä itselle että Ukrainaan lähetettäväksi.
- Anonyymi
https://piirretty.myshopify.com/
Kyseisen palvelun muotokuvan koirastani. Oli kyllä hieno ei siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748