Muutama raja mulla en ole alasti julkisesti esim. Parvekkeella, ulkona tms jossa muita ihmisiä. En omista seksivälibeitä enkä aio niitä hankkia. En meikkaa enkä aja alapääkarvoja. Muuten master aivan vapaat kädet
Etsin sähköposti/nettimasteria
16
877
Vastaukset
- Anonyymi
Että mitä vittua? 🤡💀💩
- Anonyymi
Spede vaan porskuttaa
- Anonyymi
Et vaan uskalla etsiä niin, että saisit jonkun ottamaan yhteyttä.
- Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyden ?
- Anonyymi
Nuuhkit suolikanavaa
- Anonyymi
Eli tarkemmin? Mitä sinulle saa tehdä? Sitoa? Pakottaa ryömimään että tisseihin sattuu? Häpyhuulten käsittelyä? Nänneihin nipistimiä?
Eero 45v- Anonyymi
Tuskimpa sillä on häpyhuulia… kun kyseessä on kundi.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa sillä on häpyhuulia… kun kyseessä on kundi.
Olen kyllä ihan nainen
- Anonyymi
Kuten sanoin… mikropippeli hoitaa markkinoinnin puolestanne 👍🤭
Alistuva85 kirjoitti:
Olen kyllä ihan nainen
Kaikki eivät valitettavasti sitä ymmärrä, että Nainenkin voi toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan kuten haluaa... Joillakin Naisilla vain on se halu ja vietti alistua miehen käsittelyyn miehen tahdon mukaisesti ja toteuttaa miehen jokainen toive ja täyttää miehen jokainen tarve...
- Anonyymi
Alistuva85 kirjoitti:
Olen kyllä ihan nainen
Postisi toimii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin… mikropippeli hoitaa markkinoinnin puolestanne 👍🤭
Milloin täällä on alkanu ilmestyä ääniviestejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin täällä on alkanu ilmestyä ääniviestejä?
Jäikö apukoulun johdantojakso kesken?
"sanoa"-verbi ei edellytä äänen käyttöä.
- Anonyymi
Mistäpäin?
- Anonyymi
Perseestä.
Ketjusta on poistettu 107 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051