Voisiko joku neuvoa millä saa 2011vm Focuksen tietokoneen pyynnön öljynvaihtoon kuitattua, ohjekirjasta ei tietoa löydy ja merkkiliikkeeseen en viitsi 80 euroa maksaa pelkästä öljynvaihdosta ja öljyt/suodatin lisäksi siihen päälle.
öljynvaihdon kuittaus
10
1204
Vastaukset
- Anonyymi
Osta testeri. Sillä voit kuitata huollon. Samalla voit lukea vikakoodit. Kun itse huoltaa autonsa, niin kunnon työkaluihin pitää investoida n. 1000€. Myös autotalli on tarpeen.
- Anonyymi
No testeri löytyy ja tallikin ja työkaluja kotiverstaan tarpeiksi, tuo neuvo vain puuttui, täytyy kokeilla.
- Anonyymi
No mistä löytyy tuo pistoke mihin testeri lykätään????
- Anonyymi
Youtube
- Anonyymi
Googlaa Ford focus oil change reset.
Ohjeita löytyy kirjallisena ja videoina.- Anonyymi
Onko pelkälle öljynvaihdolle erikseen resettiä, taitaa kuitenkin olla määräaikaishuollolle nuo kuittaukset?
- Anonyymi
Juu niin löytyy, mutta ei suomenkielellä???
- Anonyymi
Monesti se tapahtuu näin: Virrat ei päällä, paina trippi nollaus painike pohjaan ja pidä se pohjassa.
Käännää virta päälle.
Hetken päästä huolto km alkaa vilkkua tai numerot juoksevat kohti nollaa.
Nyt vapauta trippi painike. - Anonyymi
Trippi painike on siis kaksitoiminen virta päällä se nollaa trippimittarin ja ennen virtoja painettuna sillä pääsee huoltolaskuriin.
- Anonyymi
Focus huollon nollaus: Laita virrat päälle, älä käynnistä.
Odota että huollon ilmaisin on näytöllä.
Paina jarrua ja kaasua samanaikaisesti.
Seuraa näyttöä... 🧐
Nollaus suoritettu👍
Huomio että kaasupoljin on täysin pohjassa ja jarrua painettava vähintään sillä voimalla että jarruvalot syttyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738