Minä treenasin äsken

Anonyymi

Olohuoneessa. 100 hauis kääntöä ja 100 maasta nostoa.
Kyl on huono kunto että täytyy sanoa koska en ole 3 vuoteen nostanut mitään painoja. En tiedä miksi minusta tuli laiska luuseri joka lopetti treenaamisen 3 vuodeksi. Nyt aion kuitenkin tehdä 500 hauis kääntö viikossa ja 500 maasta nostoa viikossa loppuvuoden ajan. Ostin tankon ja levypainoja sitä varten.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nonni👍

• Mä treenaan just kielikääntöä ja leukaperiä, syön jälkiuunileipää ja sienikeittoa.

• Anonyymi

Tee kyykkyjä sitten kans. Miehillä aika yleistä, että ylävartalo treenatumpi kun alavartalo ja naisilla toisin päin.

Askelkyykky ja peruskyykky niin tulee vaihtelua liikkeeseen.

Ja pohkeita ei saa unohtaa. Istut tuolilla ja laitat tangon reisienpäälle ja siitä nostelet pohkeilla kantapäitä lattiasta ylös.

• Anonyymi

Muista laittaa tankoon kunnon painot, tyhjää tankoa on kovin turvaa heilutella.

• Anonyymi

Ei kannata jos koko kesän on myynyt jo. Syksyllä voi ehkä alkaa alusta jos mieli kestää.

• Anonyymi

Treenaaminen on mukavaa. Naisiakin saa kun treenaa.

• Anonyymi

Maasta 250, penkistä 150, kyykystä 300. Se riitti minulle. Nykyään jo vaatteetkin painavat liikaa.

En tosiaan tiedä lihaskuntoani nykyisin, mutta heikko se on.

• Anonyymi

No parempi noin mutta miksi noin halvatun iso määrä toistoja? Hommaa toinen levysarja kaveriksi, voit lisätä painoja ja kahdesta tangosta on etua muutenkin

• Anonyymi

Ei 100 ole iso määrä toistoja. Itse kävin salilla niin tein kaikenlaisissa laitteissa toistoja varmaan 300 yhteensä aina kun treenasin. Rintaprässi, maasta nosto, penkkipunnerrus. ylätalja, selkälaite niin jokaisessa 50-60 toistoa.
      Kunto nousi kyllä hyvin ja nostelin sitten yli 100 kg penkistä vuoden päästä kun lähtöpaino oli just 50 kg muutaman toiston sain kun aloitin.

• Anonyymi

Tänään aion taas treenata. Kyl tulee hyvä olo treenin jälkeen. Kävin 20 kilsan pyörälenkillä ja illemmalla vois nostaa painoja.

• Anonyymi

Minäkin treenaan ojentajiani sekä hauistani ja vieläpä peppuani etureittäni takareittäni alaselkääni pohjelihaksiani jalkapöytääni kun käyn päivittäisellä kävelylenkillä. Tuollaiset kolmetoistatuhatta toistokertaa tulee tehtyä päivän aikana.

• Onneksi mun ei ole koskaan tarvinnut nostaa puntteja.

• Anonyymi

Miten sitten olet saanut housut jalkaasi muuten kuin puntteja nostelemalla. Pahkasika -lehdestä voi saada oppia housupunttien nostoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sitten olet saanut housut jalkaasi muuten kuin puntteja nostelemalla. Pahkasika -lehdestä voi saada oppia housupunttien nostoon.

Ai että, nyt tekis mieli lukea Pahkasikaa...
        Kerran päivässä nostelen puntteja, että saan housut jalkaani. Aina sitäkään ei jaksa ja sitten ollaan kalsareilla.

Mutta jotkut nostelee puntteja 500 kertaa päivässä...

• Anonyymi
        JasQa kirjoitti:

Ai että, nyt tekis mieli lukea Pahkasikaa...
        Kerran päivässä nostelen puntteja, että saan housut jalkaani. Aina sitäkään ei jaksa ja sitten ollaan kalsareilla.

Mutta jotkut nostelee puntteja 500 kertaa päivässä...

Munasillaan, munasillaan, kohta kaikki on munasillaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94