Onko nyt jo liian myöhäistä..
En löytänyt sanoja kertomaan
20
783
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla myöhäistä
- Anonyymi
Jos olisit hän niin ei ooo myöhäistä. Käsititköhän väärin, voi ei :(
- Anonyymi
Täällä palstalla kun tulee väärinkäsityksiä
Silloin kun kysyt asiaa täällä niin jo lähtökohtaisesti se tuntuu ei niin tavalliselta. Älä jää tänne vaan puhu oikeasti sille oikealle ihmiselle suoraan.
Anteeksi suorasukaisuuteni. Olin täällä aikoinani ja opin paljon palstaelämästä. Paljon olisi pitänyt oivaltaa jo aiemmin....- Anonyymi
Juuri näin
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
Minusta on surullista, että tyypit jäävät jumiin tänne.
Tosin jäin minä itsekin jossain määrin, mutta reaalin tilanteet vaativat voimani muualle.
Voimia aloittajan elämään.
♡☆- Anonyymi
Jos ei ole yhteystietoja ja niitä on mahdoton saada?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole yhteystietoja ja niitä on mahdoton saada?
Silloin voi olla hankalaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin voi olla hankalaa
Joo näin olen huomannut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo näin olen huomannut...
Jatka palstailua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka palstailua
Turhaa tämä
- Anonyymi
Kerro jossain muualla ei palstalla
- Anonyymi
Ei ole myöhäistä!
- Anonyymi
Antaa tulla en usko että on myöhäistä
- Anonyymi
Ikinä ei ole liian myöhäistä.
- Anonyymi
Ei haittaa mitäääng, uutta yritystä
- Anonyymi
Koskaan ei ole liian myöhäistä. Tärkeintä on jokeltaa mitä tahansa hiljaisuuden sijaan. Sitä voidaan sitten yhdessä pohtia, mitä se jokeilu tarkoittaa. J
- Anonyymi
Te demokraatit ansaitsette joka hetki palkkanne.
- Anonyymi
Aina on myöhäisempi kuin heti https://youtu.be/OhpkkKoU9OY
- Anonyymi
Koskaan ei ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510