Hei nainen, oletko koskaan ajatellut testata eroottista hierontaa vieraan miehen tekemänä ?
Miltä tuntuisi kahden tunnin ”tauko” arjen keskellä, voisit vain maata ja nauttia kun vieras mies kävisi vartalosi joka sopukan läpi käyttäen hyvää hierontaöljyä.
Teen hieronnat aina hotellissa Rovaniemellä tai Kajaanissa joten paikka on aina turvallinen ja myös vaitiolo näistä hieronnoista 100%:n taattu olit sitten varattu tai vapaa. Olen 50v normaalimitoissa (178/79) oleva myyntialalla toimiva mies joka tekee tätä tarjotakseen naisille nautintoa. Tämä palvelu on siis sinulle ilmainen.
Jos mielenkiinto heräsi laita sähköpostia jari..ketola70@hotmail.com tai soita päiväsaikaan 041-4727994 ja kysy lisää...
Eroottinen hieronta naiselle
6
4184
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaako kaikenlaiset naiset hierottavaksi vai onko ulkonäkörajoituksia? Ei sillä että kiinnostaisi,liian kaukanakin on.
Heippa. Minäkin olen tehnyt, lähinnä tantrahierontaa. Läheisyytta, lähimmäisen rakkautta, seksuaalisuutta. Tampereen alueella. Ei ikä, koko tai ulkonäkörajoituksia tietenkään. Toisen arvostaminen ihmisenä on tärkein asia ja rajoista sopiminen. Psyykkisen nautinnon saavuttaminen on lähtökohta...
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://al-dzakirah.com/H/X3w8J5
- Anonyymi
Urpo ..ja lopuksi HAISTA PASKA
- Anonyymi
Vaginahierojat muistakoot kuinka pitkän vankeustuomion sai vaginahieronnan ekspertti tri Larry Nassar. Yhteenlaskettuna 140 vuotta.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://7vip.biz/H/V2u1Y1
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738