Tänään suomi24 pattayapalstalla.

Anonyymi

Numerosenseillä harvinaisen kiireinen päivä pattayapalstalla, matkailuasiaa ettei meinaa perässä pysyä.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki sensein matkailutarinat liittyvät NumBaIIin menestystarinan, erinomaisuuden ja älyn ylistämiseen jokaisella elämän osa-alueella.

NumBaII itsekin toteaa olevansa ylivertainen siihen mitä tulee tietämykseen, muistiin, kokemukseen, filosofiaan, kirjallisuuteen, ruoanlaittoon, autoiluun ja moottoripyöräilyyn Thaimaassa, thainaisiin, yrittämiseen, verotukseen, rakentamiseen, rakennesuunnitteluun, politiikkaan, avioliittoon, maksullisiin naisiin, gogo-baareihin, karaokebaareihin...

...thaimaalaisiin akryyli-ikkunoihin, messingistä valmistettuihin taloihin Hua Hinissa, songkranin todelliseen merkitykseen, tähtitieteisiin, ilmastoasioihin, ilmastointilaitteisiin, kylmää taltioiviin seiniin, tietotekniikkaan, USA:n huvipuistoihin, maantieteeseen, kielitaitoihin, koronaan, rokotteisiin, vakuutuksiin...

...Thaimaan sairaalahoitoihin, autojen kehitykseen viimeisen 50 vuoden aikana,
      ihmisen perimään ja genetiikkaan, naisen merkityksettömyyteen perimässä,
      alkoholin myrkkyjäämiin, mielialalääkkeisiin, lapsiin sekä lasten kasvatukseen jossa isän tehtävä on pelotella kakaroita ja äiti sitten silittelee niitä vastapainoksi, talon vaihtoihin päikseen Thaimaassa, japanilaisten riisikippojen jousitukseen, mensan testeihin, viemärien hajunpoiston ihmettelyyn, kaalikääryleisiin, kansaneläkelaitoksen toimintaan, petollisiin thaivaimoihin, jääpaloihin, koirarotujen vaihteluun vauhdissa, alkoholismiin, villalankaan, kestotilauksiin, liikenteen vaaroihin, uima-altaiden puhdistuttamiseen tuholaisfirmalla ja apinatemppelin salaisuuksiin sekä entisten suomibaarien wc-istuimien teippikorjauksiin ja muuhun sen sellaiseen.

On vain kaksi asiaa jotka hän on jättänyt rauhaan. Urheilu ja marjanpoiminta Suomessa. Mies, myytti, lekenta.

• Ei pidä paikkaansa. On kyllä puuttunut urheiluun toteamalla että se on narsismia ja pois lasten läheiskasvatuksesta. Jos harrastaa liikuntaa, ei kuulema voi olla perheenisä samaan aikaan.

Lisäksi hän on todennut että on järjetöntä harrastaa liikuntaa, sillä sitä näkee ilmaiseksi telkkarista jos haluaa katsoa. Myös lihakset on kuulema miehellä nykyään hyödyttömiä, koska on olemassa kaivinkoneet.

Liikunnalla ja ravinnolla ei myöskään kuulema ole mitään merkitystä eliniän, hyvinvoinnin eikä ylipainon kanssa, vaan ainoastaan geeniperimällä on ja kaikki geenit tulee isältä. Äidillä ei ole mitään merkitystä perimän kanssa.

Näin on kuulema aina ollut ja tulee aina olemaan ja se on aivan varmaa, koska hän voi vakuuttaa.

Liikkuminen luonnossa on kertomansa mukaan kielletty yli 55- vuotiailta. Voi tulla hyytymiä ja kaikenlaisia infarkteja.

Kovaan kuntoon tullaan Saaripasasen mukaan nousemalla kerran vuodessa sairaalan parkkihallin portaat ylös etsiessä sitä minne jätti mopon. Jopa ylikuntoon tullaan niin ja päälle otetaan tuhti kahden kuukauden nuudelikuuri, joka on hyvää aivoruokaa.

Siksi Saaripasanen pystyy kävelemään helteessäkin "loputtomiin", kuten hän itse asian kuvaili sanoen että menee kovempaa kuin minä, koska hänellä on pidemmät jalat.

• Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. On kyllä puuttunut urheiluun toteamalla että se on narsismia ja pois lasten läheiskasvatuksesta. Jos harrastaa liikuntaa, ei kuulema voi olla perheenisä samaan aikaan.

Lisäksi hän on todennut että on järjetöntä harrastaa liikuntaa, sillä sitä näkee ilmaiseksi telkkarista jos haluaa katsoa. Myös lihakset on kuulema miehellä nykyään hyödyttömiä, koska on olemassa kaivinkoneet.

Liikunnalla ja ravinnolla ei myöskään kuulema ole mitään merkitystä eliniän, hyvinvoinnin eikä ylipainon kanssa, vaan ainoastaan geeniperimällä on ja kaikki geenit tulee isältä. Äidillä ei ole mitään merkitystä perimän kanssa.

Näin on kuulema aina ollut ja tulee aina olemaan ja se on aivan varmaa, koska hän voi vakuuttaa.

Liikkuminen luonnossa on kertomansa mukaan kielletty yli 55- vuotiailta. Voi tulla hyytymiä ja kaikenlaisia infarkteja.

Kovaan kuntoon tullaan Saaripasasen mukaan nousemalla kerran vuodessa sairaalan parkkihallin portaat ylös etsiessä sitä minne jätti mopon. Jopa ylikuntoon tullaan niin ja päälle otetaan tuhti kahden kuukauden nuudelikuuri, joka on hyvää aivoruokaa.

Siksi Saaripasanen pystyy kävelemään helteessäkin "loputtomiin", kuten hän itse asian kuvaili sanoen että menee kovempaa kuin minä, koska hänellä on pidemmät jalat.

Onko muuta mielessä tänään 24/7?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko muuta mielessä tänään 24/7?

On toki. Lisää saunomista, grillausta, bisseä, järvessä uimista ja seurustelua rakkaiden kanssa. Videoyhteydessä olin juuri kotiin ja kaikki hyvin. Kuis siellä?

Kyläbaariin mennään kuulema veneellä. 2km matkaa vesiteitse.

• Anonyymi

Nyt on jo 9. päivä ja Pasasella on vieläkin eläkerahaa laittaa viinaan. Onko kaivettu vanhat ponuvehkeet esiin naftaliinista Paraisten rintamamiestalon ullakolta vai onko sisarukset järjestäneet keräyksen vajakkiveljelleen kotiinpaluun kunniaksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe