Onko kokemuksia R75:n madalluksesta?

- 30 mm?

Autoni iskarit alkavat olla vaihdon tarpeessa. Jos vaihdan kaikki iskarit uusiin olisi samalla "pienellä vaivalla" ja (tosin suht isolla) lisärahalla mahdollista madaltaa autoa samalla kertaa.

Onko kenelläkään kokemuksia R75:n madalluksesta? Nykyisin autossa on 195/65/15" renkaat.

Nämä on näitä mielipideasioita, mutta kysyn silti.

Kannattaako yleensäkään Suomessa madaltaa autoa, kun on heikkokuntoisia mökkiteitä maa pullollaan? Kärsiikö mukavuus liiaksi - esim. alustan madallus - 30 mm, uudet Monroe Reflex iskarit ja 205/55/16" rengastus?

Olen nähnyt yhden MG:n (ymmärtääkseni sama kärri) 17" renkain - mikähän mahtaisi olla ko. auton jousituksen "madallus" verrattuna R75:een?

1

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roveristi

Rover 75 Silverstone Editioneissa on vakiona alustasarja, joka on jonkinverran jäykempi ja madaltaa varmaan juuri tuon 30mm verrattuna vakioon. Mitä itse koeajon ja apukuskin paikalla istuman tuntumalta voi sanoa, ei mitenkään huono alustasarja ollut.

Tuon Silverstone Editionin alustasarjan jäykkyydestä en osaa sanoa tarkasti, onko se muutaman kymmenen prosenttia jäykempi kuin vakio. Silverstonessa on vakiona 17" renkaat, koko taisi olla 205/45.

Kyllä se MG on joo sama auto, poislukien jotkut pienet muutokset. Tekniikan Maailma 9/2005 oli semmonen koeajettukin, porrasperämallina Suomen kilvissä.

Suosittelisin tuon madallussarjan tiimoilta yhteydenotto Karaasiin (www.karaasi.com), sieltä saa aika varmaa tietoa, mistä saa ko. madallussarjan, jottei vain tuon SE version valmiin madallussarjan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe