Homoparit seurakunnassa?

Anonyymi

On käyty paljon keskustelua homoudesta.Pridestä.homojen vihkimisistä seurakunnissa.etc.
Kysymys kuuluukin.missä on se seurakunta..oli sitten vapaidensuuntien tai luterilaisten kirkkojen näkemys ja kanta.voidaanko parisuhteessa olevat homopariskunnat ottaa seurakunnan jäseniksi.vedoten Jumalan armoon ja avarakatseisuuteen.
Olin aikoinani sielunhoidossa Vapaakirkossa .seurustelin miehen kanssa olimme ns.homopari.
Valitin surkeuttani..koska tunsin sielussani ja raamatun valossa olevani kadotettu jo Paavalin kirjeen roomalaisille perusteella.ellen tee parannusta ja luovu tuosta synnistä että seurustelen samaa sukupuolta olevan kanssa..
Minulle sanottiin.etteivät he voi antaa synninpäästöä.ellen luovu tuosta suhteesta.
Eli minun piti tehdä parannus ja aloittaa elämäni sinkkuna..silloin seurakunta ottaisi minut vastaan rakkaana veljenä.
Sielunhoitaja sanoi.että olisi parempi etten liioin kaijuttaisi tao kertoisi olevani homoseksuaalinen.ihan itseni parhaaksi..ja toki ymmärsin ettei minun tarvitse esitellä itseäni homona vaan ihmisenä.
Mutta kaikenkaikkiaan..jos homoseksuaalinen ihminen ei ns.eheydy ja muutu heteroksi niin miten hän voi olla seurakunnassa. KOKO AJAN KAAPISSA.
Paavali kirjoitti..Eivät varkaat.hourintekijät.pelkurit.miestenkanssa makaavat miehityksen etc.peri Jumalan valtakuntaa..
Opetuslapset kysyivät Paavalilta..saammeko sitten tehdä syntiä..jos Armo on peittää kaiken ja ihminen pelastuu yksin armosta.???
Paavali vastasi..suorastaan parantaen.Ei suinkaan.
Halpa Armo..
Kuka pelastuu. ?..jos oikea kätesi viettelee sinua .leikkaa se irti.
Jos silmäsi viettelee sinua.repäise se irti..parempi on silmäpuolena mennä taivasten valtakuntaan etc.
Kuka tuohon kykenee ..ei kukaan. ???
Loppukaneettina kysynkin..onko koskaan mahdollista .että seurakunnat tulevat ottamaan homoseksuaalit vertaisinaan syntisinä.?
Mutta koska kristityt haluat ja ottavat mm.paavalin kirjoitukset totuutena niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luopua synnillisestä käyttäytymisestään ja tehdä parannus..
Jumala siinä kaikki Häntä etsiviä himoja auttakoon ja runsaasti siunatkoon herätyksen Seksuaalivähemmistöjen keskuudessa.

1

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6984
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6404
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3494
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2980
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2066
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1937
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1797
    Aihe