| Anteeksi kiroiluni heti alkuun!! En vain voi käsittää tätä. | Voi vitun vitun vittu. Minua ärsyttää se, kun olen 6-luokkalainen ja koulussamme oli myyjäiset, joissa me 6-luokkalaiset myimme herkkuja. Noh ei siinä mitään, MUTTA olin leiponut sinne kinderpiirakkaa kovalla työllä ja vaivalla(työstin tätä noin 4h), johon käytin mm. Voita, MAIDOTONTA suklaata(vitun kallista) ja laadukkaita eli kalliita raaka-aineita. Tein myös noin 7cm•7cm paloja. Olen todella hyvä leipuri ja kinderpiirakat menivät heti ensimmäisessä 30min kaupaksi(koulussamme 400-500 oppilasta), joten ne olivat taattua laatua. MUTTA se mikä MINUA VITUTTAA on, että opettajani sanoi, että kaikki leivokset ovat 0.50€-2.50€ ja olin ajatellut, että tuosta hintaluokasta minun kinderpiirakkapalaseni olisi VÄHINTÄÄN 2.00€, mutta ne saatanan rotta opettajat olivat laittaneet hinnaksi vain 1.50€, joka on mielestäni aivan liian vähän, minun työni jälkeen ja palojen kokoon verrattuna. Onneksi keräsimme rahaa luokkaretkeä varten, koska, jos olisin itse myynyt(eli kerännyt omaan pussiin rahaa) hinta olisi ollut 2.50€, joka on niin isosta ja hyvästi tehdystä palasta todella hyvä hintaEn kuitenkaan viitsinyt rueta opettajalle siitä valittamaan, koska noh, kun minä myin ne olivat jo loppumeet. Olen silti aivan varma, vaikka hinta olisi ollut 2.50€ kaikki olisivat menneet vähintään yhdessä tunnissa. Kyllä vituttaa, Että kiitos vaan Kajaanin Kätönlahden koulu. Mitä mieltä te olette? Onko 1.50€ liian vähän? Minun mielestäni on.
Minua vituttaa aivan saatanasti
Anonyymi
1
372
Vastaukset
No opellas on muuten tosi hyvä logiikka. Tosin jos ei ole omat rahat vaan luokka retki kyseessä mitä väliä. Mutta perjaatteessahan sen oman leivoksen pitäisi saada tehneenä hinnoitella eikai siinä mikään laki estä. Perjaate kysymys..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997