Ja paljon. Oikeastaan sietämättömän paljon.
Toivottavasti tämä menee ohi mutta pahoin pelkään että ei.
Ahdistaa tällä hetkellä.
5
155
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti miks sua ahdistaa ja yritä pienentää sun mielessä sitä asiaa
- Anonyymi
Yritän mutta se ei onnistu. Ehkä se tästä.
- Anonyymi
Niin ei mulla onnistu, kun koko tulevaisuus on sen varassa. Omat huoltajat vaan sössöttää lällää lällää. Mun elämä menee väärin ole vinaan omat läheiset ovat niitä pahimpia vihollisia eikä ne viholliset olekkaan niitä läheisinpiä eli tyyliin mun läheiset on okeisti niitä pahenpia vihollisia jotka pitää olla lähenmäisiä ja viholliset on vaan lähimmäisiä joita en pidä minään joo en tiiä. Vaikee olla mietti mättä mitään kun vihaan kaikkea vaan yksin kertaisesti. Pääsis jo kouluviikkoon se on pahinta, mutta ainakin on tekemistä kestää se
- Anonyymi
Luomme itse todellisuutemme. Ajatusenergia ulospäin palautuu samana energiana itseleen takaisin.
Opamox ainkin itseäni helpottaa ahdistavissa tilanteissa beetasalpaajan lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707