"Henkistä väkivaltaa on:
Nöyryyttävä kohtelu, kuten:
Syyttely
Arvostelu tai aliarvioiminen
Haukkuminen tai nimittely
Muuten loukkaaminen
Välinpitämätön kohtelu
https://mieli.fi/vaikea-elamantilanne/vakivalta/henkinen-vakivalta-satuttaa-sisaltapain/ "
Minun iki-ihana "anoppi kokelas" on harjoittanut kaikkia edellä mainittuja henkisen väkivallan muotoja ja kun ei ole tyytynyt pelkkään henkiseen väkivaltaan niin onpa tuo käynyt fyysisestikkin käsiksi. Haluan päästä mahdollisimman kauas tästä kyykäärmeestä ja suunnittelen muuttoa kovaa häkää.
Anoppikokelas suoraan h*stä.
6
904
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro että ette asu saman katon alla.
Olisiko aihetta tehdä rikosilmoitus jos hän on fyysisesti uhannut sinua tunkeutumalla kotiisi ja käyttäytymällä kuvaamallasi tavalla.
Tuo varmaan rauhoittaisi hänen käyttäytymistään.
Tai sitten lahjoita hänelle yksihihainen pitkä t-paita!- Anonyymi
Ei asuta yhdessä onneksi, mutta onpa sekin herkku tullut koettua.
Se vahti minun jokaista liikettä niinkuin kerberos. Ja mitään en saanut rauhassa tehdä ilman että se puuttui minun tekemisiin jollain tavalla.
Harkitsen tästä eteenpäin vakavissaan rikosilmoituksen tekoa, koska tämän henkilön toimet ovat olleet sen verran vahingolliset minua kohtaan.
- Anonyymi
puukolla rintaan?
- Anonyymi
Ei vaan pään alueelle kohdistuva voimakas isku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan pään alueelle kohdistuva voimakas isku.
Eli toisin sanoen se löi minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen se löi minua.
Eikä se henkinen väkivaltakaan mikään leikin asia ole, kun sen on todettu vahingoittavan käpytumaketta ja hypotalamusta. Eikä tuohon aivojen etulohkoon kohdistunut nyrkiniskukaan mitään silittelyä ole. -.-" Minkälainen ihminen oikeasti kokee oikeudekseen lyödä toista ihmistä ilman mitään syytä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737