Tunnen oloni hyljätyksi daciani kanssa

Anonyymi

Työkaverit eivät juttele, kukaan ei kysy kyytiä minnekään ja autosta ei koskaan saa mitään kommentteja. Tai no kerran kysyttiin miltä tuntuu ajaa hinnat alkaen autolla. Toista se oli kun minulla oli vielä mercedes ennen eläkkeelle jäämistä. Aina sai naikkosta olla kuskaamassa paikasta paikkaan, aina kehuttiin ja ylistettiin että olen valinnut johtotähden. Elämä on nykyään varsin ankeaa dacian kanssa.

14

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos elämäsi on noin ankeaa, mene ja osta Mercedes piristämään pahaa oloasi.

• Anonyymi

Ei ole varaa mersuun enää, rikkinäistä ei voi ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä että...rikkinäistä mersua..eihän se ole mahdollista kun mersut eivät rikkoudu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Mersu ole enää kallis auto. Skodakin maksaa enemmän.

• Anonyymi

Sanotaan näin että vika on miehessä jos tarvitsee auton kanssa naisia metsästää. Jos on kiinnostava mies saa vaikka invamopolla seuraa.

• Anonyymi

Niin onkin ja auto korjasi sen. Mitä sitten? Enää ei ole varaa mersuun!

• Anonyymi

Niitä naisia jotka saa autolla rikkauksilla tms en halua lähelleni. Siksi esitän köyhempää kuin olen.

• Anonyymi

Tähän auttaa kolmivaiheinen suunnitelma:
      1: Revi keittiöveitsellä Dacian logot helkuttiin keulasta, perästä sekä ratista.
      2: Käy autopurkamolla hakemassa romuautosta Mersun tähtiä
      3: Korvaa irti repimäsi merkit tähdellä

Näin ihmiset luulevat, että ajelet jälleen Mercedeksellä

• Anonyymi

1: Revi keittiöveitsellä Dacian logot helkuttiin keulasta,....Tämähän jo liipasi läheltä,,,,Mersun tehdashan itse jo tekee niin repii Renu Kangoon keulasta Renun merkin ja panee oman tähtensä keulaan ja siitä tuleekin sitten Mercedes Citan. Niitten täytyy luottaa Renaultin mekaniikkaan ,, varmaan kohta Dusteristakin löytyy Mersun merkki

• Anonyymi

Tiukalla elämä on kun ei ole edes puhekavereita, ja on oltava Mersu ennenkuin joku tulee edes puheille kyselemään koslasi hintaa ja tuskin ne muuta sitten muuta enää haastaakaan . Elämäsi ei näytä olleen koskaan oikein raiteillaan ja se on takuulla ollut jo syntymästä lähtien

• Anonyymi

Olet eläkkeellä ja puhut työkavereista?

• Anonyymi

Onkait ne työkaverit työkavereita vielä eläkkeelläkin? Vai katoaako ne jotenkin maagisesti elämästä kokonaan kun täyttää eläkeiän?

• Anonyymi

Kyllä se näin on että mersulla kaatuu naiset kyytiin. Dacialla voi mennä vähän vaikeaksi, minkä verukkeen keksit muijalle dacian omistamiselle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe