Heips kaikki jotka tänne eksyy haluiaisin ostaa kokoa 36 olevat saappaat mielellään semmoset mustat ja muodikkaat, mulla ei oo varaa kovin kalliisiin eikä todellakaan uusiin oiko kellään myydä?
juli90@suomi24.fi
laitakkaa vaikka kuvia ja hintoja jos jollain ois myyä=)
saappaat 36
mä vaan
2
1087
Vastaukset
- on.
valkoset saappaat kokoa 36
- kenkäfriikki
Missä päin asustelet??? Löytyykö läheltäsi Din sko-kenkäkauppaa? Sieltä saa loistavia kenkiä loistavin hinnoin...oliskohan niillä netti myyntiä? en ole kyllä kuullu...
myöskin Joseffsonin (netti kauppa) koot täsmää ja joskus tosi halvalla ihania kenkiä ja vaatteita...
tiedän mistä kirjoitan olen näet kenkäfriikki kokoa 36 :) myöskin kirppareita kannattaa katsastaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797