Joka lukkotui On uusi sim kortti , saanko laitettua tehdas asetukset ja rekistöröityä uudelleen?
Mulla oli Nokia puhelimessa sim kortti joka lukkiutu
6
122
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä sim-kortissa saattaa lukea puk-koodit. Jos se kysyy sellaista, saat sen auki. Jos ei lue, niin operaattori tietää nuo ainakin kk-maksullisissa liittymissä - olen kerran joutunut kysymäänkin niitä. Vanhoissa puhelimissa tuo on yleensä selvemmin ilmaistu joten voi kannattaa kokeilla puhelimessa, joka osaa kertoa mitä sim-kortti kaipaa eikä vain suostu soittamaan..
- Anonyymi
PUK koodi 10 numeroa saat omalta operaattorin sivulta liittymä kohdasta. Ole käyttöön on se, että käynnistä puhelin uudelleen ja näppäile tuo koodi. Huomio, että koodin syöttömäärällä on peräkkäisten syöttökertojen määrä. Jos koodin syöttää x määrän peräkkäin väärin on koko kortti käyttökelvoton ja joudut hakemaan operaattorilta uuden ja se maksaa about 10€.
- Anonyymi
Mulla on nyt kummatkin PUK koodit miten saan Nokia puhelimen auki?
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on nyt kummatkin PUK koodit miten saan Nokia puhelimen auki?
Ap.Puk-koodilla
- Anonyymi
Ellet ole heittänyt korttia,menemään josta sim otetaan irti, niin siinä kortissa pitäisi olla avauskoodi, PUK.
Muussa tapauksessa mene operaattorille puhelimen kanssa niin ne avaa sen.
Minulle kävi kerran niin, että puhelin lukkiutui, enkä löytänyt kortin kantaa. mutta sain operaattorilta avauskoodin, jonka laitoin visusti muistiin.- Anonyymi
Ei ole kyseistä koodia edes olemassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748