Erosin tänään liitosta

Metallimies

Saakeli, minun rahoilla eivät tue ylipalkattujen paperimiesten kohtuuttomia vaatimuksia.

Seuratkaa perässä!!!

25

1488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä provo

Ja edelleen tyhmä provo.
      Kannattaisi ottaa asioista edes auttavasti selkoa ettei tulisi kovin isoja sammakoita suusta ulos.
      Hauskaa joulua sinnekkin :D.

• Metallimies

Tänään oli Hesarissa juttua että Lauri tuollaista suunnittelee. Menisikö paperimiehet lakkoon meidän sopimuskiistan takia? häh. Vitt*, mun rajoja ei tuollaiseen käytetä.

• tosi metallimies
        Metallimies kirjoitti:

Tänään oli Hesarissa juttua että Lauri tuollaista suunnittelee. Menisikö paperimiehet lakkoon meidän sopimuskiistan takia? häh. Vitt*, mun rajoja ei tuollaiseen käytetä.

mitä sun rahoja

• Metallimies
        tosi metallimies kirjoitti:

mitä sun rahoja

Niin ovat siihen asti mun rahoja. Hinta aika paljon kovempi kuin pelkässä kassassa.

• keijo

no siinäpä meillä oikein ruudinkeksijä!!!

• Allu

Hyvin tehty! On jollain duunarilla järkeäkin päässä! Toivottavasti työnantajasi arvostaa ryhdikästä päätöstäsi. Uskonkin, että et ole ensimmäisenä jonossa, kun aletaan antaa kenkää huonolla hetkellä. Hyvää kesää sinulle, olet ansainnut palkkasi.

• keijo

onko nyt kivaa allu kun olet ottanut hänen paikkansa jonon ensimmäisenä kenkää saavana.

• Metallimies
        keijo kirjoitti:

onko nyt kivaa allu kun olet ottanut hänen paikkansa jonon ensimmäisenä kenkää saavana.

Etkö ole kuullut että Suomessa on järjestäytymisvapaus?

• osw
        Metallimies kirjoitti:

onko papmiehillä liian kova palkka jos se on11-15etunnille kerroppa oma tuntipalkkasi niin päästään eteenpäin

• Metallimies
        osw kirjoitti:

onko papmiehillä liian kova palkka jos se on11-15etunnille kerroppa oma tuntipalkkasi niin päästään eteenpäin

Minun oikeustajuni mukaan heidän kuuluisi mennä lakkoon että meillä olisi parempi Tessi. Ei näinpäin.

• osw
        Metallimies kirjoitti:

Minun oikeustajuni mukaan heidän kuuluisi mennä lakkoon että meillä olisi parempi Tessi. Ei näinpäin.

mä kysyin tuntipalkkaasi
        papmiehillä on olosuhteet mitkä nostaa vuosiansiota
        kuinka monta uuttavuotta pääsiäistä vappua helluntaita pyhäinpäivää itsenäisyys,ym sunnuntaitmukaanlukien olet ollut töissä
        niistä se palkka kasvaa

• osw
        Metallimies kirjoitti:

jos minä olisin normaali päivä työläinen eli 7-16työaika palkkani olisi n2650e kk
        ne sunnuntait tekee palkkaan lisää

• Paperinainen
        Metallimies kirjoitti:

ja se näkyy myös metallialalla, koska porukassa on takinkääntäjiä.

• Metallimies
        osw kirjoitti:

mä kysyin tuntipalkkaasi
        papmiehillä on olosuhteet mitkä nostaa vuosiansiota
        kuinka monta uuttavuotta pääsiäistä vappua helluntaita pyhäinpäivää itsenäisyys,ym sunnuntaitmukaanlukien olet ollut töissä
        niistä se palkka kasvaa

Olen ollut monta noista edellä mainituista päivistä töissä. Ihan kuule normaalia 5-vuorolaiselle. :)))) Ihme urpoja täällä. :)))

Paperimiehet itse eivät halua tehtaita pyörittää juhannuksena eikä jouluna.

• osw
        Metallimies kirjoitti:

Olen ollut monta noista edellä mainituista päivistä töissä. Ihan kuule normaalia 5-vuorolaiselle. :)))) Ihme urpoja täällä. :)))

Paperimiehet itse eivät halua tehtaita pyörittää juhannuksena eikä jouluna.

sinä et vieläkään vastannut tuntipalkka kysymykseeni
        mutta väität olevasi 5-vuorotyöläinen onko se tam35 vai tam37
        jos se on tam37 olet pyhisin töissä ja kk2000e
        tuntipalkkasi on silloin n6e ...alä tule tänne puhumaan täyttä paskaa mene työnvieroksia pubiisi

• Porvarin poro

mielelläsi mainitsemastasi paperimiesten ylipalkasta suoraan työnantajan kautta sijoittajille mielummin?

Miksi ei työntekijä, voisi tienata juuri sitä määrä jonka se on järjestäytymällä onnistunut saamaan, miksi se määrä pitäisi mennä sijoittajien hyväksi?

Mikä on ylipalkka, eikö työllä ole markkinoilla juuri sopiva hinta silloin kun sen hinnan joku haluaa maksaa?

Voihan yhtä hyvin asian nähdä niin, että paperimiesten palkka on oikealla tasolla ja muilla on alipalkka, asiat ovat suhteellisia.

• Metallimies

Menisikö paperiliitto tukilakkoon meidän puolesta? Me tässä heikommassa asemassa olemme. Voi tätä ajatella näinkin päin.

Hemmetti sentään ihmiset mikä teitä vaivaa? Öykkäri paperiliittolaisille kumartelemassa joka jätkä???????

• polli
        Metallimies kirjoitti:

Menisikö paperiliitto tukilakkoon meidän puolesta? Me tässä heikommassa asemassa olemme. Voi tätä ajatella näinkin päin.

Hemmetti sentään ihmiset mikä teitä vaivaa? Öykkäri paperiliittolaisille kumartelemassa joka jätkä???????

että jos nämä vaatimukset olisi metalliliitolle pöytään lyöty,olisi pap liitto puolianne pitänyt,hölmökin sen tajuaa että jos nuo vaatimukset menee jossain isossa liitossa läpi,niin kohta ne on muillakin

• Metallimies
        polli kirjoitti:

että jos nämä vaatimukset olisi metalliliitolle pöytään lyöty,olisi pap liitto puolianne pitänyt,hölmökin sen tajuaa että jos nuo vaatimukset menee jossain isossa liitossa läpi,niin kohta ne on muillakin

Ei meidän tehtaalla ole joulu- eikä juhannusseisakkeja. Ihan normaali vaatimuksia nuo seisakinpoistot on.

Ulkoistamisjuttu samoin. Siivouksen hoitaa meilläkin siivousfirmat ja kunnossapidon ABB, joten tuokin aivan tuttua.

Olet tainnut kuunnella liikaa valheita. :))))

• polli

ne oikein on nuo paperimiesten kohtuuttomat vaatimukset?? kukahan tässä on mitäkin vaatimassa,työppöset kyykkyyn ja osinko rahat usa,n
      eläkeläisille,sinnehän nuo isojen paperifirmojen
      rahat menee ja mönkään menneisiin yritys ostoihin
      sekä johtajien optioihin.

• flwnm

Jos työpaikallasi muut ovat metalliliitossa, he voivat istua sinut ulos.

Sitten pääset ansiosid... ai niin et pääse kun et ole liitossa! Voivoi!

• Metallimies

Ja saan siten samat ansiosidonnaiset kuin muutkin. Et taida olla työelämässä kun et tunne edes perusasioita.

Ei meillä kaikki kuulu liittoon. Suomessa on näes järjestäytymisvapaus.

• Metallimies kirjoitti:

Ja saan siten samat ansiosidonnaiset kuin muutkin. Et taida olla työelämässä kun et tunne edes perusasioita.

Ei meillä kaikki kuulu liittoon. Suomessa on näes järjestäytymisvapaus.

sä olet ilmeisesti niin jälkeenjäänyt henkilö kun et ole vieläkään toipunut siitä, että metalliala oli joskus aikojenalussa paperialaa paremminpalkattu. nykyään taitaa ollakkin toisinpäin tuollaisten sitoutumattomien takia.

• jasse

Istua ulos? Herääppä elämään. Nykyään ei kukaan ketään työntekijää istu ulos. Taitaa olla vielä jokaisen oma asia kuuluuko liittoon. Nykyään istujat pannaan istumisen sijasta kävelemään ulos istumisyrityksen jälkeen.

• nago

vertaisin näitä loimaan kassan jäseniä elintasopakolaisiin.nautitaan muiden maksamista eduista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe