Liian ihastunut elokuvan hahmoo

Anonyymi

Öööö, elokuvien ja sarjojen hahmoihin ihastuminen on normaalia, mutta entä sitten, kun se haittaa elämää? Mä siis oon tällä hetkellä täysin ihastunu Eddie Munsoniin Stranger thingsistä. Mä vaan kuvittelen koko ajan kuinka me oltais yhessä ja haaveilen siitä. Mulla on muutenki välillä tapana olla mun omassa mielikuvitusmaassa ja hakea sieltä jotain mitä elämä ei tarjoa.

Tää ois ihan ok, mutta aina kun mä tajuun että Eddie ei oo oikee, niin se on ku isku vyön alle. Sitte masentaa ja itkettää. Muutenki mielialat vaihtelee ja hormoonit koska teini-ikä.

Yleensä mä ihastun enemmän leffojen ja sarjojen poikiin ku oikeisiin. Se on aika ärsyttävää just sen takia ku masentaa ku ne ei ookkaa oikeita.

Miten nää tunteet sais kuriin, vai pitääkö vaa oottaa että menee itestään ohi? Mihin hahmoihin muut on rakastunu palavasti? Mulla toinen oli sitte Draco malfoy.

12

1292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä kato mitään sarjoja tai leffoja, toosankin voi pistää kiinni tai heitä vaikka kokonaan menemään jos liikaa orjuuttaa sinua.

• Anonyymi

Miten se siis haittaa sun elämää?

• Anonyymi

Mä mietin koko ajan sitä hahmoa, sulkeudun ulkopuoliselta maailmalta täysin omaan kuplaani, kuvittelen sen hahmon mun läheiseksi ihmiseksi ja elän täysin toisessa ulottuvuudessa. Samalla kun mä odotan kokoajan että kohta mä tapaan sen tyypin oikeasti ja et se on totta, mä tajuan että nii ei tuu koskaan tapahtumaan. Tää sitte jostaa tunteeseen että kukaan ei tykkää musta. Sitte mä sulkeudun pahemmin, ja kyseenalaistan koko universumin ja mietin onko tää oikeesti totta, ja sitte ahdistaa ja masentaa.

Ap

• Anonyymi

Auttaisiko Nuorten elämä.fi. Siellä voi kysyä asioita laidasta laitaan.

• Anonyymi

En ole koskaan ihastunut tv sarjan hahmoon. M46v

• Anonyymi

Mulla on aina Sama ongelma……

Mäki oon ollu ihastunut Draco maldoyhyn joskus 2 vuotta sitten .

Itekki oon ihastunut Yhteen Stranger things hahmoon (Mike wheeler).

• Anonyymi

Saahan sitä ihailla/haluta sarjojen hahmoja tai muita "etäisiä/mahdottomia" henkilöitä, ihan kivaakin, joskus..
      Itselläni se on tiedostamatta vaikuttanut parivalintaanikin, näin jälkeenpäin (kun tapahtumista jo aikaa, jonkinlainen objektiivisuuskin on jo jotenkin mahdollista) tarkasteltuani kumppanini ovat olleet tietyn "muotin" mukaisia, ei siitä haittaa ole ollut, mutta entä jos olisikin joku ollut muuten kiva/sopiva, muttei "sopinut muottiin", olisinko ukkomies...

• Anonyymi

Minulla on tytöt sama ongelma tavallaan. Tosin olen rakastunut sarjakuvahahmoon, nimittäin Druuna nimiseen naiseen. 🤤

• Anonyymi
    • Anonyymi

Siis mul on ihan sama kun sulla eddie on niiiiin ihana❤️❤️❤️✨

• Anonyymi

Olen aikuinen nainen, naimisissa ja rakastun edelleen elokuvien/sarjojen hahmoihin. Turvallista ihastumista sanoisin.

• Anonyymi

Oon itsekin rakstunu eddie munsoniin en pysty olla ajattelematt a si se on tosi komee mut sit joskus tajuun et se on vaan hahmo ja sit mua harmittaa. Tosi paljon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7174
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6685
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3644
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3150
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2794
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2592
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2126
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1997
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe