Hei, netistä etsiessäni löysin muutamia täyteainekoulutuksia, mutta kiinnostaisi tietää, mitkä niistä on oikeasti hyviä ja laadukkaita koulutuksia. Koulutukset ovat kuitenkin kalliita, joten mielelläni kuulisin muiden kokemuksia. Onko kenelläkään kokemuksia täyteainekoulutuksista ja yrittäjänä toimimisesta alalla? Koulutukseltani olen sairaanhoitaja.
Täyteainekoulutukset
Anonyymi-ap
1
301
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin koulutuksessa beauty academy balancessa. Tekninen koulutus oli hyvä (esteettinen). Olisin halunnut enemmän turvallisuuteen liittyvää oppia. Myöhemmin minulle selvisikin että aineet joita käyttävät eivät ole ce merkittyjä (vain neula on). Heillä oli eri käsitys asiasta ja jatkavat kouluttamista edelleen näillä aineilla.
Etsin itse nyt koulutusta kanyylin käyttöön (lisää turvallisuutta paljon). Ja tietysti eri aineet käytössä. Olen sh myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807