Naisen tuleminen iholle.

Anonyymi-ap

Tuli mieleen miksi nainen tulee iholle mutta ei sano muuta kuin moi!

Esim. Seison kaupassa hullun vieressä ja etsin jotai. Samassa paikassa on satunnaisesti sama nainen joka tulee kylkeen kiinni pälyilemään samaa asiaa. Jos ihmisellä on asiaa niin miksi hän ei sano asiaansa? Jotain kuitenkin on sydämellä ja kertominen saattaisi avata jotain. Tai olisko minun otettava häntä kädestä? En tiedä olisinko valmis keskusteluun!

8

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks sä meet seisoo sen hullun viereen?

• Anonyymi

Säkin tunnet sen? Se tuli seisomaan minun viereen. Tai siiis tulee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säkin tunnet sen? Se tuli seisomaan minun viereen. Tai siiis tulee!

En kyl. Aika pelottavaa. Mä lähtisin karkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyl. Aika pelottavaa. Mä lähtisin karkuun.

Mä lähtisin naisena karkuun jos mies lähestyisi noin.Itse en menen kenenkään iholle .toki halaan aina kun näen miespuolista ystäväni ja omiani.Olaan miespuolisen ystävän kanssa tunettu jo 25 vuotta.Olen lähes häneen kuolen äidin ikäinen.Olemme Kuin sisko ja veli keskenään.Mutta toistemme kunnioitus on aina jo ikälisänikin takia..

• Anonyymi

En minäkään olis valmis yhden samantyyppisen hullun kanssa keskusteluun mutta saisi se mua kädestä ottaa kiinni. Tai mieluummin se saisi halata lujaa. Ehkä niin etten saa henkeä. Sen jälkeen se saisi viedä minut mukanaan. Ottaisin kaulasta otteen ja veisi väkisin, enkä vastustais.

• Anonyymi

Hullun vai hyllyn?

• Anonyymi

Hullut yleensä käyttäytyy hullun lailla. Eli ihan normaalia heiltä. Mieti enemmän omaa käytöstäsi? Haluatko hullutella hullun kanssa vai et?

• Anonyymi

Naiset on erikoisia otuksia niistä ei saa minkäänlaista tolkkua ja syy on siinä etteivät toimi loogisesti kuten miehet monesti. Nainen voi roikkua käsivarressa räpytellä silmiään hakeutua lähelle naaman eteen mutta silti ei ole kiinnostunut. Samaan aikaan joku taustalla oleva nainen joka ei ota minkäänlaista kontaktia ei halua edes jutella on valtavan kiinnostunut sinusta. Todella hämmentävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4143
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2463
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2141
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      918
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      840
    Aihe