Voi ku voisin vaan kävellä suoraan sun syliis ja kietoisit kätesi mun ympärille etkä päästäisi ikinä pois
;) oih, sä oot niin ihana näky
2
885
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka aloitteen tekijän kohde onkin? Jos henkilö tuntematon tai vain tuttu pyydän hänen puolesta Älä Kietoudu Hänen Syliin. Jos Hän Ei Mitän Merkiä Ole Antannut. Oletan Aloiten Tekijä Nainen. Joten Itse Olen Nainen Vanhempi.Kerron Esimerkin Kuinka Ahdistavaa Voi Olla Kun tuttu Lähestyy Ja Halaa Känissä Kerostalon Pihan Vaikka Itseäni 13 v. Nuorempi.Eronut Mies ja Yksin Ollut Syystä Vissin 20v.Eron Jälkeen? Sama Kerrostaloa Asutaan Ja samaa Rappua.On Työ Elämä. Mutta Pitkät Vapaat Juo Yksin Kaljaa 24h.Kännissä Lähestyy.Anna Mä Halaan. Katso Mulla Seisoo.Olet Niin Seksy Aina Kun näen Sut Seisoo. KUn Tulee Torjutuksi Saataa Huutaa Peräni Känissä Tollasta Vanhaa Ämmää En Huolisikaan.Kukan Ei Toiseen Voi Väkisin Rakastua,Ihastua. Se pitää Jokaisen Miehen Naisen ymärtää.Ja Kuniotaa toista .Eikä Lähestyä Seksualisesti Puhee. Hän Ei Edes Kuniottanut Kuolemaa Kun Mies Ystäväni Kuoli 2021, Kun Noita Perässä Roikujia Useampi.Ihmetele Eroneita Tai Leski Miehiä Kun Olla esim. Jo 68-73v. Ei Tietoa Ei elämää Mistä Ne otaa Noi Jutut Naisen Lähestyminen. Panetaa ymm.Sala suhdetta tarttiss känissä ymm. Mikseivät mene Netti Seranhaku Tai Ravintola Maailma.Törkyset puhett Ottavatko Tv Ja lulevat Sama Voi Livenä Knissä Puhua Katu/ Piha Piiri.Joten Olit Nainen Tai Mies.Jos Sama Kipinää Ei Ole CToinen Ei Antanut Merkkiäkän On Kinostunnut Jättäkää Rauhaan Oli Kysessä Nuori Tai Vanha Henkilö: Kitos! Helsinki 94.Kontula Itä-Helsinki.
- Anonyymi
Kietoisin kätesi ja survaisin sisääsi. Lastin kasvoillesi lennättäisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061