Pitäisi kyllä olla joku kohtuus miten tieremontti hoidetaan. Junkalantie, Puhdistamon tielle, asti on levennysremontissa ja pitää asukkaiden sitä ajaa kun ei muuta tietä sinne asti ole. Tie on kaameassa kunnossa. Pakoputkia ja pyörän kumeja on jo mennyt rikki. Laitetaanko kaupungille lasku auto-ja pyöräremonteista?
Junkalantien alku
7
594
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikohan pitänyt tiedottaa ja valvoa kunnolla tietöitä. Koululaisetkin siellä nyt puikkelehtii työkoneiden välissä parhaansa mukaan. Ajokaistat pitäisi hoitaa vuorotellen, että on turvallista ajaa tiellä kun kiertotietä tälle alueelle ei ole.
- Anonyymi
Itse asun sen tien varrella eikä tulisi mieleenkään valittaa. Enpä ole myöskään huomannut että pakoputkeja olisi mennyt poikki. Nillittäkää vain rauhassa se teiltä onnistuu
- Anonyymi
Mitenkäs tie kunnostetaan ja levennetään sitten oikein? Arvon valittajat voisi nyt neuvoa
- Anonyymi
Ihan maalaisjärjellä: puoli kerrallaan, toinen puoli pidetään ajokuntoisena pätkä kerrallaan ja vuorotellaan ajomahdollisuutta. Näin ainakin muualla tehdään. Tietysti jos maasturilla tai korkealla maavaralla ajelee niin vaurioita ei tule. Mutta monella on tavallinen matalampi auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan maalaisjärjellä: puoli kerrallaan, toinen puoli pidetään ajokuntoisena pätkä kerrallaan ja vuorotellaan ajomahdollisuutta. Näin ainakin muualla tehdään. Tietysti jos maasturilla tai korkealla maavaralla ajelee niin vaurioita ei tule. Mutta monella on tavallinen matalampi auto.
Harmi ettet ole työmaalla neuvomassa. Varmasti olisi jo valmista jälkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi ettet ole työmaalla neuvomassa. Varmasti olisi jo valmista jälkeä
Ei oo päästy vielä asian ytimeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo minun autolla ollut mitään vaikeuksia ajaa. Liekö kuskeissa eroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717