Tuli pettymys katsastuksessa kun käytin Dusteria asemalla. Suorastaan
naama oli norsun vitulla kun katsuri joutui hyväksymään tilasto ykkösen
kertalinttuulla. Varmaan kostaa seuraavalle asiakkaalle oli merkki mikä
tahansa.
Pettymys katsastuksessa
14
142
Vastaukset
- Anonyymi
Hihihihihihiii. Olipa hauska satu. Olet varsin hyvä kertomaan niitä. Hihihihihii
- Anonyymi
Minä vien tänään V6 mosalla olevan E mersuni leimalle. Katsotaan mitä tapahtuu!
- Anonyymi
Minä vien tänään V6 mosalla olevan Siinä on varmaan etujousien ylätuet ratkenneet pistehitsauksistaan irti ja mahdollisesti yksi jousikin tai kaksi poikki. Myös etuvalojen automaattinen korkeus säätö tutkailee Venäläisen lentoliikennettä . Katsastuspaperista sitten selviää mitä tuli vielä lisää !!
- Anonyymi
9Missä se katsastus-asema sijaitsee, joka on sunnuntaina auki? (16.10.2022)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9Missä se katsastus-asema sijaitsee, joka on sunnuntaina auki? (16.10.2022)
Pannahinen päivät sekaisin kun yötöitä paahtaa, mutta huomenna! Tulen tänne listaamaan mitä oli vai oliko mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vien tänään V6 mosalla olevan Siinä on varmaan etujousien ylätuet ratkenneet pistehitsauksistaan irti ja mahdollisesti yksi jousikin tai kaksi poikki. Myös etuvalojen automaattinen korkeus säätö tutkailee Venäläisen lentoliikennettä . Katsastuspaperista sitten selviää mitä tuli vielä lisää !!
V6 mosalla olevan mercedes E vikalista: takajarrujen herkistely, kuulemma jumissa toiselta puolelta ja uudet renkaat tarvii taakse, tämä ei nyt omalla ajotyylillä yllätä.
- Anonyymi
Muista pyytää ruoka-avustuskassi mukaan ellei k-mies älyä sitä mukaan
ojentaa. Köyhien kokoontumispaikka asema on. - Anonyymi
Ennemmin MESEEEE kuin Dacia. MESEEE RULAA.
- Anonyymi
V6 mosalla!!! Tottakai!
- Anonyymi
Ihan sama. Mosalla kuin mosalla mutta MESE se olla pithää. Ei mikään Dacia rasia.
- Anonyymi
V6 MOSALLA!!!!!
- Anonyymi
Itse kukin tuo köyhyytensä esille tälläkin palstalla. Osalla Dacia.
Toisella taas henkinen köyhyys rehottaa kirjoituksista päätellen.- Anonyymi
Siinä ei ole mitään köyhyyttä, että on johtotähti ja V6 jytisee!! Dacisteista mennään heittämällä ohi pintakaasulla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738