Tuli pettymys katsastuksessa kun käytin Dusteria asemalla. Suorastaan
naama oli norsun vitulla kun katsuri joutui hyväksymään tilasto ykkösen
kertalinttuulla. Varmaan kostaa seuraavalle asiakkaalle oli merkki mikä
tahansa.
Pettymys katsastuksessa
14
153
Vastaukset
- Anonyymi
Hihihihihihiii. Olipa hauska satu. Olet varsin hyvä kertomaan niitä. Hihihihihii
- Anonyymi
Minä vien tänään V6 mosalla olevan E mersuni leimalle. Katsotaan mitä tapahtuu!
- Anonyymi
Minä vien tänään V6 mosalla olevan Siinä on varmaan etujousien ylätuet ratkenneet pistehitsauksistaan irti ja mahdollisesti yksi jousikin tai kaksi poikki. Myös etuvalojen automaattinen korkeus säätö tutkailee Venäläisen lentoliikennettä . Katsastuspaperista sitten selviää mitä tuli vielä lisää !!
- Anonyymi
9Missä se katsastus-asema sijaitsee, joka on sunnuntaina auki? (16.10.2022)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9Missä se katsastus-asema sijaitsee, joka on sunnuntaina auki? (16.10.2022)
Pannahinen päivät sekaisin kun yötöitä paahtaa, mutta huomenna! Tulen tänne listaamaan mitä oli vai oliko mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vien tänään V6 mosalla olevan Siinä on varmaan etujousien ylätuet ratkenneet pistehitsauksistaan irti ja mahdollisesti yksi jousikin tai kaksi poikki. Myös etuvalojen automaattinen korkeus säätö tutkailee Venäläisen lentoliikennettä . Katsastuspaperista sitten selviää mitä tuli vielä lisää !!
V6 mosalla olevan mercedes E vikalista: takajarrujen herkistely, kuulemma jumissa toiselta puolelta ja uudet renkaat tarvii taakse, tämä ei nyt omalla ajotyylillä yllätä.
- Anonyymi
Muista pyytää ruoka-avustuskassi mukaan ellei k-mies älyä sitä mukaan
ojentaa. Köyhien kokoontumispaikka asema on. - Anonyymi
Ennemmin MESEEEE kuin Dacia. MESEEE RULAA.
- Anonyymi
V6 mosalla!!! Tottakai!
- Anonyymi
Ihan sama. Mosalla kuin mosalla mutta MESE se olla pithää. Ei mikään Dacia rasia.
- Anonyymi
V6 MOSALLA!!!!!
- Anonyymi
Itse kukin tuo köyhyytensä esille tälläkin palstalla. Osalla Dacia.
Toisella taas henkinen köyhyys rehottaa kirjoituksista päätellen.- Anonyymi
Siinä ei ole mitään köyhyyttä, että on johtotähti ja V6 jytisee!! Dacisteista mennään heittämällä ohi pintakaasulla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721