Olen avohoidossa johon sisältyy kehoitettu lääkitys, mutta ei pakollinen
Minulla on resepti kahteen eri lääkkeeseen ja minulla on demokratia mukana tässä lääkärin kirjoittamasta reseptistä
Haluan kumminkin ostaa lääkkeet lääkärin antaman reseptin mukaan ja sen takia olen jatkuvasti avohoidossa
Minulla ei ole pakkolääkitystä, ei
Anonyymi-ap
3
151
Vastaukset
- Anonyymi
En kiistä sekuntiakaan sitä että en tarvisi mielisairaalanhoitoa avottain, jos ei näin, niin tulee rystylyönti
En ole ikinä olllut yhdellekkään mikään pakkopellejoten pitäkää piikkinne ittellänne
Tiedän tasan tarkkaan minkälaisia lääkkeitä annetaa kilteille ihmisille ja tuhmille ihmisille pakkohoidossa
Haluan auttaa tohtoreja enemmän kuin lääkäreitä, koska haluan kaikille kiltin lääkityksen - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017605948uo
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747