Miten/Mihin lisään lähdekoodiin po tiedoston? Pitäisikö ensin olla pot tiedosto?
Tässä nyt itseopiskelen ohjelmien suomentamista ja muutamia olen jo käännellyt(siis joiden lähdekoodissa on valmiina polku fi.po tiedostoon).
yle-dl suomeksi ..?
6
95
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs kääntämistä siinä on, kun graafinen liittymä puuttuu?
- Anonyymi
Komenna graafisella komentoriviohjelmalla: yle-dl --help
Monta riviä pitäisi suomentaa. Vai mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komenna graafisella komentoriviohjelmalla: yle-dl --help
Monta riviä pitäisi suomentaa. Vai mitä?Minulla ei ole graafista komentoriviohjelmaa, eikä ole sinullakaan, mikä sinun päätäsi aina sekoittaa tuolla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole graafista komentoriviohjelmaa, eikä ole sinullakaan, mikä sinun päätäsi aina sekoittaa tuolla tavalla.
Kaikilla Ubuntu-käyttäjillä se on. Olet nyt todella hukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla Ubuntu-käyttäjillä se on. Olet nyt todella hukassa.
Sori, unohdin nämä harhaiset omiin yliluonnollisiin kykyihin uskovat ubuttajat.
- Anonyymi
Microsoftin omistamasta GitHubista
yle-dl
löytyy ja voi ladata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748