pissanjuominen

Anonyymi-ap

onko muita jotka nautti kustahousuun ja suuhunsa?itse teen sitä ja juon naisen pissaa tosi mielellään samalla kun runkkaan spermat syliini?

18

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai, onko niissä jotain makueroja?

• Anonyymi

pelkkä pissa ihan ok muta jos siellä spermaa seassa niin vielä parempi

• Samaa minäkin voin hänelle sanoa.

• Anonyymi

Pissa ja kakka OK

• Anonyymi

JOO MYÖNNÄN ETTÄ JOKA PÄIVÄ TULEE PISSATTUA SUUHUNSA AAMULLA SUIHKUSSA JA YLEENSÄ RUNKATTUA SPERMAT VIELÄ VATSALLE

• Anonyymi

juu pissaan usein sovituskopeissa ja julkisissa vessoissa mukiin ja housuun tykkään juoda omaa ja muijani pissaa...

• Mitä hvettia juoda omaa virtsaa...en ole maistanut omaa kustani....miltä se maistuu oma virtsa?

• Anonyymi
        sari456 kirjoitti:

Mitä hvettia juoda omaa virtsaa...en ole maistanut omaa kustani....miltä se maistuu oma virtsa?

Vähän sellainen suolainen maku , minua ainakin kiihottaa juoda kusta , olen usein juonut omat heti lämpimänä lasista , ihan hyvältä maistuu .
        M 64 👍

• Anonyymi

ONKO SALLITTUA VAI LIIAN PERVOA JA LIKAISTA ETTÄ 16V.SISKONI RUNKKAA TAHALLAAN MUN NÄHDEN OLEN HÄNEN15V. VELI HÄN MYÖS HALUAA USEIN PISSATA SUUHUNI JA TYKKÄÄN PALJON NUOLLA HÄNEN PIKKAREITA MYÖS KAVERINI ON RUNKANNUT SISKONI JA MUN PÄÄLLE

• Anonyymi

JOO NAUTIN TYTTÖYSTÄVÄNI PISSASTA JA OMASTA MYÖS HOUSUUN RUNKKAAMINEN JA PISSAAMINEN KIIHOTTAA

• Miltä se mahtais minun urea maistua?

• Anonyymi

Kaiketi samalta kuin kenen tahansa.
        Kokeile itse, istuthan lähteellä.

• Anonyymi

Kävi kerran niin, että kun nuolin vaimoni pillua, hänelle tuli pissahätä, ja halusi mennä käymään vessassa. Pyysin, että päästäisi tipan, että voisin nuolla sen pois. Joo, päästi, mutta sitä tuli kuin paloletkusta naamalle. Oli siinä nuolemista, ja naurua riitti.

• Anonyymi

Jag! Kissar på dej!

• Anonyymi

Gärna i munnen Tack

• Anonyymi

Piehtaroin kakassa lähes päivittäin, joskus yksin ja toisinaan tyttäreni, vaimoni, poikani tai pojan vaimon kanssa. Piehtarointi toki tapahtuu alasti ja sen jälkeen panemista ja imemistä puolin ja toisin.

• Anonyymi

Syö samalla paskapötky

• Anonyymi

Ja kusta jälkiruuas

Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      171
      5488
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      23
      1182
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe