Kävikö kuin siinä eräässä elokuvassa ?
miten voi itseään apua rynkyllä päähän ?
8
79
Vastaukset
- Anonyymi
jos suomessa on taso pudonnut niin paljon ettei tiedetä miten päin asetta pidetään ?
- Anonyymi
Anonyymi-ap
2022-11-04 13:07:40
"miten voi itseään apua rynkyllä päähän" ?
Menin itse aikoinaan -78 vuonna vapaaehtoisena
armeijaan paikka oli porinprikaati.
Siellä 2n ensimmäisen viikon aikana 2 alokasta
vetänyt itsensä "lakanaan".
En tiedä lähtikö siinä henki.
Sain sitten siirron Ouluun.
(Kaikki vapaaehtoiset siirrettin lähelle kotipaikka kuntaa)?
Sain sitten siirron -79 luvulla kuulin seuraavaa:
Kaikkien väijy miesten aseet poistetaan
tilalle tulee pamput?
Huhu kertoi että liian monta väijy miestä on
päästänyt kuulan kalloonsa?
Armeijassa opetettiin että:
Asetta ei saa koskaan laittaa nin että se osoittaa ihmistä.
Oli ase sitten missä kunnossa vaan!
Itse epäilen suuresti että ampuja laittoi tahallaan
aseensa piipun osoittamaan itseään päähän?? - Anonyymi
Näitä tapauksia sattuu siviilissä enemmän. Siis itse itsensä rivistä poistamisia.
- Anonyymi
ai tässä elokuvassa https://www.youtube.com/watch?v=u1scAoWYgLI
- Anonyymi
Full Metal Jacket (1987) Private Pyle Shooting Hartman and Kill Himself
- Anonyymi
Oli miten oli kuuluuko meille?
- Anonyymi
Mikä ettei?
- Anonyymi
Niin vahingossa, tarkoituksella voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717