Otsikon kysymys
Onko sydämesi varattu?
20
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, mutta toivottavasti jo pian on.
- Anonyymi
Ei ole ketään mielessä.
- Anonyymi
Vapaana on ollut jo vuosia
Varattu tällä hetkellä itselleni.
- Anonyymi
En ole kiinnostunut kenestäkään.
- Anonyymi
On. Toivon että vapautuisi vuosia kestäneistä kahleista. Mutta pidän sitä itse tietoisesti ja tiedostamatta yllä. Suhteet välissä ei ole sitä muuttanut mihinkään.
- Anonyymi
Juu on.
-Jasu- - Anonyymi
Olispa ihana rakastua, mutta ei ole ketään sopivaa näköpiirissä tällä hetkellä.
- Anonyymi
Eipä ole ketään
- Anonyymi
kyllä se jollain tavalla on... sillä tavalla etten muita halua.
Yksin silti olen. - Anonyymi
Ei ole. Ja se tuntuu itse asiassa hyvältä.
- Anonyymi
Okei...
Eipä tällä hetkellä ole ja se on ihan okei.
- Anonyymi
Ei ole varattuna. Nähtäksi jää miten kauan.
- Anonyymi
Vapaa on. Ja varmaan pysyykin vapaana jonkin aikaa.
- Anonyymi
Onhan se ja pysyy. Parantaa kuin sika juoksuaan.
- Anonyymi
On
- Anonyymi
On, eräälle T-naiselle. Ja jos hän sen vielä huolisi niin aaaaa ettien etttä❣🥰
- Anonyymi
Varattu monellekin.
- Anonyymi
Nyt jo täälläkin on aakkosleikkejä. 🥳
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154