CB 1300 F

Honda

Onko kokemuksia CB 1300 F Hondasta. Ostin ko. pyörän ja olen toistaiseksi tyytyväinen valintaani, alkuperäinen äänenvaimetaja vaan häiritsee, lähinnä kokonsa puolesta. Mistä saatavana pienempikokoista äänenvaimentajaa alkuperäisen tehtaanpiipun tilalle.

5

2043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motoman.

Itse en olisi valinnut cb 1300.
      Aika ruma pyörä, retrohenkisyydestä ei tietoakaan.
      Tosiretrossa on kaksi putkea!

Olisit valinnut gsx 1400:en

• Patteri_

Kuka tässä nyt mistään retroilusta on puhunut? Jos retroa hakee, niin kyllä joku gsx:kin on siitä aika pirun kaukana. Ja kuten jo aiemminkin sanottu siinäkin vain yksi änkkäri nykyisin. XJR:ssä sentään on ilmajäähy, perinteiset kaasarit ja jopa ne kaksi (hyvän näköistä kieltämättä) vaimenninta...on vain muuten ominaisuuksiltaan jäänyt esim CB:stä jälkeen aika reilusti.

• hondafani

Ostin tuollaisen viime kesänä uutena kaksivärisenä. Mittarissa nyt reilut 7000 km.

Pyörä oli minun painolleni ja tehdasasetuksilla pehmeän oloinen ja kiristin etupäätä ja takajousta jolloin kaarreajettavuus mutkatiellä parani huomattavasti.Myös kovaa ajettaessa (yli 150 km/h) ote tienpintaan parani.

Näin kaivarissa viimekesänä muistaakseni laser putkella varustetun vastaavan. Putki sirompi, mutta ääni ei ollut juurikaan parempi. Tehoahan pyörässä riittää normaaliputkellakin oikein mukavasti. Kannattaa putkiasiassa kääntyä Stormin tai Allrightin puoleen.

• suzu

-05 mallisessa 1400 gsx:ssä on muuten yksi vaimennin,hyvä niin.On nuo isojen pyörien vaimentimet sellasia norsun kyrpiä näöltään ettei oo tosikaan.

• Nurska

Voiko cb1300 hondaa ostaa? Siinähän pallit turpoo ihan
      Järkyttävän kokoseks!!!! Miehekäs peli.. Pilluaki tulee ovista ja ikkunoista ku tolla ajaa,todella komea pyörä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe