Hei
Olen enemmissä määrin alkanut kiinnittämään huomiota siihen että löydän enää harvemmin samaistumis kohdetta mainoksissa miehiin, jotka ovat naisten kanssa parina sillä vain yhä ja yhä useammin siellä on musta mies. Musiikki videot, lehtijutut, katumainokset ja nyt viimeisimpänä tuli viimein tuo suomi24 hyppymainos etusivulle tultaessa. Tumma, tumma mainoksetkin tuntuvat vähäisiltä. Tämä on mielestäni hyvin kummallista, sillä onhan suomessa tummaihoisia naisiakin mutta en ole vielä nähnyt kertaakaan mainosta tai muuta, jossa esimerkiksi tumma muslimi nainen olisi valkoisen miehen kanssa. Haluaisin vaaleaihoisille miehille kuten minulle hyvää esimerkkiä ihan mainostenkin kautta, joihin voi samaistua paremmin.
Missä esimerkit valkoisesta suomalaisesta miehestä suhteissa mainoksissa
Anonyymi-ap
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa kumma ajatus mielipide. Sinulla on kai aivoissa joku värisuodadin jolla arvotat mailmaa.
- Anonyymi
Murjaani tyrkytys on etovaa. TV kiinni mainosten ajaksi, aikakausilehdet jäävät tilaamatta. Missä ovat komeat suomalaismiehet? Tv ohjelmatkin ovat täynnä homppeleita tai tylsän löllöjä poikia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707