Väärintulkintaa

Anonyymi-ap

Tajusin tällä viikolla kun me nähtiin, että minä olen tulkinnut häntä ihan väärin. Hän oli välinpitämätön, ehkä jopa hieman tyly. Poissa oli se lämpö ja väreily. En tiedä, mihin se hävisi vai kuvittelinko sen? Luultavasti kuvittelin. Tyhmä, tyhmä sydän. No, onneksi en tehnyt itsestäni isompaa idioottia.

17

1315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mäkin tajusin tossa kuukausi sitten että olinkin turha. Tänään TAAS tajusin että olenkin leikkikalu. Näköjään oonkin pikksen liian sitkee.

• Anonyymi

Minä taasen ihastuin häneen niin että mun pasmat sekosi täysin siinä hetkessä kun näin ja nähtiin sen naisen kanssa. Wow, mikä nainen.

• Anonyymi

Toivottavasti kyse ei ollut jäätymisestä kun olisi pitänyt kyetä enempään.

• Anonyymi

Itsellä ei ainakaan oo aina hyvä päivä ja sen kyllä näkee kun on naama norsun värkillä. Kuten ei nyt ole esim. hyvä päivä kun ei kipujen takia saa unenpäästä kiinni :(

• Anonyymi

Ehkä toisella oli huono päivä tai huono olo? Odota vielä vähän aikaa, jos sitä lämpöä vaikka näkyisikin myöhemmin.

• Anonyymi

No katsotaan, mut kyl se tuntui niin jäiseltä meiningiltä, että tuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on jäinen, olet loukannut jotenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on jäinen, olet loukannut jotenkin.

En ole loukannut. Luulen, että hän haluaa tehdä selväksi, ettei ole kiinnostunut. Tai että ei halua edes jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole loukannut. Luulen, että hän haluaa tehdä selväksi, ettei ole kiinnostunut. Tai että ei halua edes jutella.

Luulo on luulo ja tietäminen paljastaa todellisuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ainakin joskus menee mieli ja tunteet jotenkin lukkoon ihan odottamatta vaikka olen kiinnostavan miehen seurassa (olen kyllä tosi läheisyydenpelkoinen, että siitä se johtuu). Voisin kuvitella, että noissa tilanteissa mies saattaisi tulkita sen kiinnostuksen puutteeksi ja luovuttaa. Siksi totesin, että kenties ei sun kannata vielä luovuttaa. Saattoi nimittäin vain olla myös hetkellinen häiriö sen toisen henkilön järjestelmässä, niin sanotusti. Ja jos niin on, henkilö olisi varmasti lopulta iloinen, jos et luovuttanut liian aikaisin. :)

• Anonyymi

Millaista naamaa aloittaja itse näytti? Taisit olla hapan ja umpimielinen?

• Anonyymi

En ollut. Olin ystävällinen.

• Anonyymi

Sen löytää aina kun itsekkyydestään pitää kiinni.

• Anonyymi

Olin tyly - anteeksi. Säikähdin - tunteitani.

• Anonyymi

Eräs kirjoittaa ylempänä siitä, millaista on kun on huono päivä.

Mulla kun ei ole ollut viime aikoina muita kuin huonoja, vielä huonompia, ja helvetin huonoja päiviä. Silloin kun oon liikenteessä ihmisten ilmoilla, varsinkin niinä pahimpina päivinä, menee kaikki sillä hetkellä olevat voimavarat yksinkertaisesti päästä kulkemaan paikasta A paikkaan B. Liikuttamaan jalkaa toisen eteen. Jäämättä auton alle. Kaatumatta kompastuessa. Musaa pauhaavat kuulokkeet korvilla, ja tuima ilme kasvoilla.

En ole kenellekään vihainen, ainakaan tarkoituksella. Yritän vain selviytyä 24/7 päällä olevan hermokivun kanssa. Saada muutakin ajateltavaa kuin oma olo neljän seinän sisällä. Päästä ihmisten ilmoille, ja muuallekin kuin pelkkään kodin lähellä olevaan ruokakauppaan. Elää elämäänsä, pelkän elossa olemisen sijaan.

Ehkä näytän vihaiselta, ehkä minusta saa kuvitelman että olen välinpitämätön, jopa tyly. Yritän vain tehdä sitä, mitä lukemattomat ihmiset tekevät ajattelematta; liikkua ihmisten ilmoilla sinne minne haluaa sillä hetkellä mennä. Kaikille se ei ole niin helppoa. Huomena kuljen taas samoin, mutta se on kaikesta huolimatta, pään tuuletusta.

En tiedä kuka olet ap, enkä tiedä kenelle kirjoituksesi osoitat. Eikä sillä ole mitään merkitystä, sillä kerroin vain pätkän omaa tarinaani, purkaen mielessä pyöriviä asioita, kuten suurin osa meistä täällä tekee. Ei kuitenkaan luovuteta haaveista, ja toiveista, vaikka ne eivät toteutuisikaan. Haaveet ovat kuitenkin osa sitä mitä olemme. Olemme inhimillisiä, ja tuntevia yksilöitä.

L.

• Anonyymi

Pääasia, et meidän välit on ok ja siltä se nyt näyttää. Mä jätän tän vaan tähän.

Aloittaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe