Mikä fiilis tänään? Joulufiiliksissä jo?
Fiilisketju
13
168
Vastaukset
- Anonyymi
💩💩💩
- Anonyymi
Hyvällä, vaikka on itse luotuja joulukiireitä. Pipareita paistettu jo kaksi kertaa, laatikot tuloillaan. Joululoma alkaa kohta ja suunnataan sukulaisiin. Ohjelmassa rentoa yhdessäoloa. Välipäivinä romanttisempaa meininkiä ja uutena vuotena tulossa bileet.
- Anonyymi
Hyvällä mielellä täälläkin:) Kirjoitan kuumeisesti joulukortteja ja kuuntelen joululauluja. Illalla jouluinen meno ja huomennakin. Joulusiivous taitaa jäädä viime tippaan.
Postimerkit ostettu, kortit vaiheessa, mutta siis jo ajatuksen tasolla. Valot viritetty pihalle kun niistä en tingi ja niiden avulla alkaapi saaha vähän sitä fiilistäkin jotta joulu lähestyy.
Ihan hyvät fiilikset.. Joulukuusi viritetty, tortut leivottu ja postikortit kirjoitettu ja joululauluja kuuntelen. Tässä etukäteen fiilistelen, kun koko joulun olen töissä🎄🌌
- Anonyymi
Kauniit lumiset maisemat, siitäkin tulee jo joulutunnelma. Tuntuu että monet on aloittaneet joulufiilistelyn tänä vuonna tavallista aikaisemmin. Naapuri toi juuri joulukukan. Lähes kaikki lahjat hankittu ja muutkin jouluvalmistelut hyvässä vauhdissa.
Fiilis on mitä mainioin 👍 mikään, ei niin mikään voi pilata sitä 😁 monta joulupukkia näin äsken ja olivat lähdössä viemään lahjoja kilteille ja risuja tuhmille 😅 eihän niitä edes erottanut toisistaan, kun kaikki olivat niin samannäköisiä naamareissaan 😁 pikkujoulupukkeja 👍
Lumiset maisemat tekee joulutunnelman❄️ ja leivottujen piparkakkujen tuoksu. Kunpa joskus pääsisi rekireellä joulukirkkoon, kuin ennen vanhaan, se olis vasta jotain🌌
- Anonyymi
Rekiajelu minne tahansa olisi hieno. Olen ollut pari kertaa ja oli todella tunnelmallista.
- Anonyymi
Jouluvalot check, joululahjat check, juhlavaatteet check, leivonta apuaa.....
- Anonyymi
Hirveät ajokelit ja huonoja kuskeja. Käyttäkää te arvon naiset oikeassa paikassa etäisyyksiä ja takasumua. Ettei tarvitse sokkona ajaa lumipöllyssä. Päästään ehjänä kotiin kolaamaan ittemme kipeäksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124