Sun ongelma oli se, että sä halusit mua, mutta sulla ei ollut pokkaa sanoa sitä. Olit tarpeeksi tuhma halutaksesi, muttet sanoaksesi sitä mulle. Totuus on, että sä olisit saanut mut, jos olisit sanonut sen. Ja sä tiedät sen ja se syö sua.
totuus susta mies
26
1539
Vastaukset
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣luulot on korkeat
- Anonyymi
Ihanaa pirkko, osaatko muuten edes kommentoida näitä miehen provoja enää muuten? Arvatenkin poistut kiukkuisena paikalta heti kun illuusioitasi vähänkin koetellaan tai testataan ja tulet Hölisemään turhiasi kun on ns turvallisempaa😉
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176654303
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minä en osaa ajatella toisia ihmisiä ensisijaisesti seksikumppaneina. Haluan tutustua ensin.
- Anonyymi
Joillakin ihmisillä on tarve harrastaa seksiä. Minulla on vain halu. Ei tarvetta.
- Anonyymi
Myönnän, meni se niin. Sitä se rakkaus teettää kun se tulee vielä niin puun takaa kuin vain voi. Kyllähän me molemmat nähtiin että kiinnostus oli molemminpuolista. Sellaisia kokemuksia pitäisi vain tulla enemmän kohdalleni jotta oppisin toimimaan oikein. Se on kuitenkin utopiaa koska niitä kohtaa niin harvoin. Baareissa pitäisi alkaa käymään säännöllisesti niin voisi välillä irrotakin.
- Anonyymi
Semmonen peli tällä kertaa
- Anonyymi
Peilaatko sä oikeasti jotain sinun ihmissuhteita tai käsitystäsi suhteessa johonkin ihmiseen tämän palstan provojen kautta? Olet luultavasti täysin omissa maailmoissasi elävä mustasukkainen mies, joka ei ole aloituksia kirjoittavaa miestä juuri kummempi psyykkisen PELIkunnon suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peilaatko sä oikeasti jotain sinun ihmissuhteita tai käsitystäsi suhteessa johonkin ihmiseen tämän palstan provojen kautta? Olet luultavasti täysin omissa maailmoissasi elävä mustasukkainen mies, joka ei ole aloituksia kirjoittavaa miestä juuri kummempi psyykkisen PELIkunnon suhteen
Vain viinaa juomalla voi saada naista -viinanainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😀👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okeijj…onpa monipuolista🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😀👍
Naureskeleletko usein omille pikkukallevitseillesi? Eeppinen epäonnistuminen😉
- Anonyymi
Tästä sinun provosta nyt koitetaan elämänkoulun puolelta innostua mies kovasti
- Anonyymi
Vastuunpakoilua.
Rakkauden asiat, kaikenlaiset rakkaudelliset asiat, on kahdenvälisiä ja ne vaativat molemmilta jotain edistyäkseen.
Totuus on se, että minä kyllä liehittelin, vaikka en ehkä riittävän törkeällä tavalla, mutta sinä et tullut vastaan.
Jos haluaa jotain kunnollista, pitää itsekin tehdä jotain.- Anonyymi
Vaikutat kirjoituksesi perusteella luotaantyöntävältä.
Ja silti ihmettelet miksi toinen ei lähesty? - Anonyymi
"että minä kyllä liehittelin"
Hmmm... miksi ei lähestynyt?
En ymmärrä, miten liität tuon vastuunpakoiluun?
Keksin muitakin syitä tähän kuin vain tämän minkä kirjoitin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"että minä kyllä liehittelin"
Hmmm... miksi ei lähestynyt?
En ymmärrä, miten liität tuon vastuunpakoiluun?
Keksin muitakin syitä tähän kuin vain tämän minkä kirjoitin.Vain pimeessä!
- Anonyymi
Jaa sitäkö vain vailla olitkin kun kyselit oonko jossain yötä?☹
- Anonyymi
Aloitus menee j miehelle
- Anonyymi
S miehelle oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S miehelle oli.
Eikä ollut K - miehelle oli😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut K - miehelle oli😅
A-naiselta alunperin 🤭
- Anonyymi
Niihän se syö. On kauan syönyt ja syö viimeiseen henkäykseen asti.
- Anonyymi
Oletpas varma asiasta;) Totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää, en halunnut silloin enkä halua myöhemminkään. Ei kannataisi olla noin varma asiasta, koska et todellakaan tiedä!
- Anonyymi
Olit kyl aika..ja vaikka mulla on äärimmäisen selektiivinen fixaatipiste tol autoerotiikan saralla. Tunnustus.
- Anonyymi
E sua kukaan halunnut. Uskottelet itsellesi. Jos olisi,olisit jo hänen. Mene eteenpäin ja unohda.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810