Mun pitää tehdä esitelmä HIM:stä ja mä en tiedä mitään bändin historiasta, joten voitteko auttaa sellaiset jotka tietää. Kiitos jo etukäteen.
auttakaa HIM fanit mua
4
503
Vastaukset
- HIM_FOREVER
Hae netistä. Mee www.heartagram.com sivulle, se on HIMin virallinen saitti.
- oHIMo
Jos esitelmällä ei ole kiirettä, lainaa kirjastosta Juho Juntusen kirjoittama Synnin Viemää -kirja , joka kertoo hauskasti, mutta kohtuu selkeästi HIMin historiasta, jäsenistä ynnämuusta bändiin liittyvästä. Siitä saat muutamaksi illaksi hauskaa lukemista ja mielestäni kirja kannattaa lukea muussakin kuin tiedonhakumielessä vaikkei yhtyeen fani olisikaan.
- Äijä
Annan hyvän neuvon:Tee jostain muusta bändistä.
Vaikkapa jostakin suomenkielisestä. Saat paremman arvosanan! - phoebe
mut miks sä teet HIMistä jos sä et tiijä siit mitää?? siis tykkäätsä vaa siit musiikist ja sun pitää tehä esitelmä..?? mäki tein vähä aikaa sitte esitelmän HIMistä ja enkä tinny oikee mitää historiaa, mut hain tietoo netistä sun muualta.. oot kyl varmaan jo tehny ton esitelmän.. :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830