Koulu-uinnit

Anonyymi-ap

Eli oon 9 lk tyttö ja alkais pikkuhiljaa tulemaan koulu-uinnit vastaan loman jälkeen. Kyllä tiedän, että oon jo sen verran aikuinen, että kyllä omatkin aivot pitäis miettii jne. Mutta siis itse en oo nytten muutamaan vuoteen käynyt edes yksin uimassa jne. Vaan aina skipannu aina uinnit.

Mutta siis itsellä on se, että ahdistaa käydä uimassa luokan sekä se vaikka olen itse yksin uimassa ( en tiiä tasan tarkkaan onko se ahdistusta mut ihms.). Ei minua ahdista olla alasti muitten edessä tai uida muitten edessä uikkareilla. Että se on ihan normaalia olla muitten edessä alasti jne. Eniten siinä on se vesi tai niin ( kuulostaa naurettavalle jne). Eli mulla on pienestä lähtien ollut traumat ns vedessä uimisesta. Siis jäänyt yksinkertaisesti traumat ja ahdistaa olla uimassa. Ja sentakii ollu ton syystä pois uinneista noin 2lk asti. Ja esim alakoulun opet on ymmärtänyt sen ihan hyvin ja kyllä olen käynyt silloin kun muut menee uimaan niin mukaan mm. 3lk ja silloin katsoin ja opelle se oli ookoo. Mutta sitten yläkoulusta en tiedä.

Osaan kyllä uida hyvin, mutta mm sukeltaminen ja muut ahdistaa enemmän. Ja ne traumat on jääny kanssa kun uin ihan uimahallissa ja sitten en tiedä mitä kävi Mutta yhtäkkiä niiku vajoon pohjaan ja en osannut niiku tehdä siinä mitään eikä kukaan ns. Uimahallin työntekijä reagoinut siihen vaan sitten joku random ihminen auttoi silloin. Eli on jäänyt siitä traumat.

Eli niiku onko tuo hyvä syy olla menemättä uintiin vai ei??

Ps. Oon yrittänyt kokoajan saada sitä uintia ns. Rauhoitettua ahdistuksen ja traumojen takia, mutta siinä on vielä pitkä matka.. ( ja muitakin traumoja on ollut uinnissa)

3

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritä puhuu sille opella tai laita sun äiti laittaa viestii

• Anonyymi

Juu ajattelin puhua siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      238
      6720
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4074
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1587
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe