Kannattaa ihmiset ehdottomasti käydä tutustumassa sivuun www.jlheatsystem.com. Oli pakko tulla tänne kirjoittaan aiheesta. Myyvät siis huoneenlämmittimiä. Itse omakotitalon omistaja ja nuilla olen lämmittänyt käytännössä koko talon tämän talven ajan. Sähkölaskussa säästänyt noin 300e. Tuote on erittäin laadukas ja helppokäyttöinen! Asiakaspalvelu oli mainiota kun tuotteen tilasin ja minulle se tuli 5pvn odotuksen jälkeen. Tulee kyllä paljon halvemmaksi lämmittää nuilla talo kun pattereilla. Omistan tällä hetkellä 4kpl heidän lämmittimiä ja tarkoitus olisi vielä yksi tilata keittiöön.
Todellinen sähkönsäästäjä
Anonyymi-ap
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ja näin tällä kerralla Suomi pelastuu...
- Anonyymi
Kyllä sitä 6 kw teholla jo pikkumökin lämmittääkin.
- Anonyymi
Vitsipalstalle tuommoiset jutut.
- Anonyymi
Kuten aloittaja kirjoitti että on ollut ihan PAKKO tehdä aloitus :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737